Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Når begynner dere å la barna sove ute i vogna?

- Når lar dere barne ligge på gulvet? Jeg har sånn gymmatte og lammeskinn til å ligge på.

Min lille er fem uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mathias har sove i vogna siden vi tok den i bruk.. da mest når vi har gått for vi må ha understelle i kjelleren.. men han har hatt han i baggen som har stått på terassen.. ikke nu i vinter da..

men baby gym kan du bare legge han på nu! vi bynte å me det rundt den tiden men han ville da ikke så lenge.. men nu ligg han lenge å leke der!!!

gratulere me lillegutt:-)

Skrevet

Vogna har vært i bruk fra hun kom hjem fra sykehuset.

Babygymmen fra hun var 4-5 uker og sprinkelseng som lekegrind fra 2 mnd. Har hengt opp mange forskjellige uroer som jeg bytter på å bruke (sånne med musikk og dill...)

Skrevet

vi begynte med babygymmen når hun var 6 uker..det var vel første gang jeg la henne fra meg...utenom når hun av og til sov...hehe.. hun likte den veldig godt

datteren min likte aldri å sove ivognen når hun var liten hun... men fra ca 6 mnd har hun sovet ganske godt i vognen... men jeg tørr ikke sitte henne utenfor..så vi går tur..så sover hun da..og sover hun når vi kommer hjem så tar jeg henne med meg inn...

Skrevet

Mina har sovet ute i vogna helt fra starten. Bruker da babycall. Får vogna helt inntil inngangsdøra og kjøkkenvinduet. Hun liker godt å sove i vogna sover der hver dag.

På gulvet har hun også ligget fra hun var et par uker. Hun er kjempe glad i det. Etterhvert kjøpte vi babygym til henne. Der kan hun ligge kjempe lenge mange ganger om dagen.. Vil anbefale å vende han til det mens han er liten. Brukte teppe over henne når hun var veldig liten, da det var ganske varmt i september.. Du kan jo bruke dyne..

Skrevet

HAn ligger på lammeskinnet med pledd over seg. Ikke så langt unna vedovnen. Var god og varm når jeg tok han opp i dag. Skal lete fam babysitteren i morgen, og la han sove ute etter turen vår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...