Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 - Når begynner dere å la barna sove ute i vogna? - Når lar dere barne ligge på gulvet? Jeg har sånn gymmatte og lammeskinn til å ligge på. Min lille er fem uker nå.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 mathias har sove i vogna siden vi tok den i bruk.. da mest når vi har gått for vi må ha understelle i kjelleren.. men han har hatt han i baggen som har stått på terassen.. ikke nu i vinter da.. men baby gym kan du bare legge han på nu! vi bynte å me det rundt den tiden men han ville da ikke så lenge.. men nu ligg han lenge å leke der!!! gratulere me lillegutt:-)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Vogna har vært i bruk fra hun kom hjem fra sykehuset. Babygymmen fra hun var 4-5 uker og sprinkelseng som lekegrind fra 2 mnd. Har hengt opp mange forskjellige uroer som jeg bytter på å bruke (sånne med musikk og dill...)
mai mammaen til to Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 vi begynte med babygymmen når hun var 6 uker..det var vel første gang jeg la henne fra meg...utenom når hun av og til sov...hehe.. hun likte den veldig godt datteren min likte aldri å sove ivognen når hun var liten hun... men fra ca 6 mnd har hun sovet ganske godt i vognen... men jeg tørr ikke sitte henne utenfor..så vi går tur..så sover hun da..og sover hun når vi kommer hjem så tar jeg henne med meg inn...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Mina har sovet ute i vogna helt fra starten. Bruker da babycall. Får vogna helt inntil inngangsdøra og kjøkkenvinduet. Hun liker godt å sove i vogna sover der hver dag. På gulvet har hun også ligget fra hun var et par uker. Hun er kjempe glad i det. Etterhvert kjøpte vi babygym til henne. Der kan hun ligge kjempe lenge mange ganger om dagen.. Vil anbefale å vende han til det mens han er liten. Brukte teppe over henne når hun var veldig liten, da det var ganske varmt i september.. Du kan jo bruke dyne..
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 HAn ligger på lammeskinnet med pledd over seg. Ikke så langt unna vedovnen. Var god og varm når jeg tok han opp i dag. Skal lete fam babysitteren i morgen, og la han sove ute etter turen vår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå