Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har hatt skikkelige el smerter i 6 dager men nå begynner det endelig å gi seg heldigvis... er dette normalt? har kun hatt 2 dager før...
Canutte Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hadde el sist onsdag, og har vondt fortsatt i siden og korsryggen. Men jeg aner ikke om det er normalt eller ikke da:-) Så da er vi 2 som lurer...
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Mine smerter sitter rett over eggstokkene... æsj.. men håper smertene ender i en spire...ikke en sint tante som kvinner seg opp til å komme på besøk
koseputa Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg hadde også skikkelige el smerter forrige pp, har aldri hatt dette før. Først hadde jeg to dager med sårhet, ømhet, en slags sting følelse, huff litt vanskelig å beskrive disse smertene merker jeg, i h.side, så hadde jeg en dag med ingen smerter, så kom smertene tilbake og varte i to dager til.Synes også dette var merkelig, men vet ikke hva som er normalt. Synes kroppen oppfører seg underlig nå for tida... Den siste dagen med el sm, dag 20 kom det masse el slim, men resulterte desverre ikke i noen spire...Så nå er det over i 18 pp, sukk.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå