mars jente Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 hei på dere... var på majorstuen klinikken for ett par uker siden. etter en rask titt med vanlig 2D kunne sonografen se at det er ei lita jente... syns det er litt rart jeg da men... han sa det var to eggstokker og da er det ganske opplagt på hva det blir... så hva tror dere???
mars jente Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2007 vil bare høre en mening fra noen???
mars jente Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 ingen som har vært på 3d eller hørt noe lignende??
En liten mamma Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor syns du det er rart at han sa det var ei jente?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 har vært på 3D.. måtte også se på vanlig 2D etter kjønn.. hvis det var det du lurte på..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har bare erfaring fra vanlig 2D jeg da,,, men da kunne jordmoren se at det var jente.. For det var ingen tutt mellom beina, og hun sa hun så eggstokker.. Og jente ble det... Denne gangen sier jordmoren gutt, og vi såg både tissefant og testikler. Så gutt blir det ja :0) De ser jo på en måte tvers gjennom hele babyen, indre organer og alt.. så det er jo en grei sak egentlig, å se etter eggstokker på jente og prostata på gutt...
mars jente Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 han sa at han ikke kunne garantere at det var ei jente. men ville bare høre om noen som hadde opplevd det samme. for det første vi tenkte da vi så de to eggstokkene var at det var en gutt uten tissemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå