Gå til innhold

da har jeg vert på ul:)

Anbefalte innlegg

det var herligt å se at det var et lite nurk inni der og at det lever:) legen sa at i uke 9 er det kun 2% som mister.. de som mister i uke 11,12 og 13.. da har somregel barnet vært dødt siden uke 8. så han mente det var liten sjangs for at jeg mistet nå.. det var jo veldig herligt å vite:) lykke til alle sammen.. fikk termin 2-3 dager før. hadde 20aug og nå var det 17-18aug.. men holder meg til 18aug frem til ul i 4mnd så får jeg se om det blir endringer da... gleder meg. han har fått seg 3d som vi sikkert får se da.. blir spennende.. fikk to bilder av den litle bamsemumsen hehe.. rart hvor lite det er i begynnelsen. men så at det har begynt å utvikle armer og ben... fasinerende..stoor lettelse og vite at dn er i live

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7631737-da-har-jeg-vert-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så utrolig gøy!!!

Jeg var på UL tidlig i uke 6 fordi jeg trodde noe var gale og jeg skulle sydover dagen etter... da lå rosina fint, men kunne ikke se mer enn det og ikke høre noe så tidlig.

Jeg skal til privat UL 17 jan og 12 ukers kontrollen den 18 jan. Jeg skal bli overlykkelig om det er liv i leiren... håpe, håpe, håpe....

Har bare sagt det til noen få... og venter til den 17 før jeg sier det til flere.. er bare 12, 5 dager igjen:)

Har foreløbig termin 8 aug.

Hei.

Jeg var på UL for noen dager siden (7+2) pga. magesmerter. Legen ville bare dobbelt sjekke at alt var ok. Men jeg fikk ikke se noe. Jeg spurte ikke heller fordi jeg antok at det ikke var så mye å se på.. Angrer:( Syns de kunne spurt om vi ville se. Kjæresten min fikk beskjed om å sitte bak forhenget:/ Utrolig godt å høre fra deg at det er liten sjangs for at noe går galt nå i hvertfall. De sa ingenting om det til meg. Bare at alt så fint ut og at hjertet slo som det skulle. Synes det var litt kort, kunne godt fått litt av den informasjonen du fikk. Uansett takk for at du delte det her:):) Jeg har forresten mens termin 20 august jeg også!

Utrolig spennende, tror vi skal fortelle det til foreldrene mine i morgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...