Gå til innhold

Føler at ting aldri er i orden her lenger..får aldri gjort noen ting..Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjort ditt og skulle gjort datt.. Får aldri vasket huset lenger en gang, ungene tar all tid synes jeg, er koselig det og da :) Har en på 7 mnd og ei på 2 1/2 år.. Er tidkrevende nok egentlig, men siden jeg har perm og er hjemme så synes jeg at jeg burde få tid til andre ting også. Synes ungene må få den oppmerksomheten de fortjener også.

Flere som har flere barn som føler det samme?

Skrevet

jeg har bare en og jeg føler det samme.. rydder og vasker myyye mindre enn før.. menmen, det får bare være..

Skrevet

Jeg har bare ett barn, bortsett fra deg føler jeg meg HELT enig...

Heldigvis legger jenta mi seg "tidlig", så jeg har noen timer for meg selv på kvelden. Men om vi f.eks er borte en helg så tar det 3-4 dager før jeg føler at jeg kommer "ajour" igjen og kan sette meg ned for å slappe av disse kveldstimene... Phu! Lurer på hvordan det er å ha mer enn ett barn, ja!

Skrevet

Har bare ett barn jeg og får ikke gjort noe særlig jeg heller. Litt frustrerende fordi jeg har en mann som roter noe inni gamperævva...... Men sånn er det bare, har begynt å slå meg til ro med det nå. Selv om jeg ikke liker å ha det rotete irundt meg, så må jeg bare lukke øyene innimellom!

Skrevet

sjekk ut denne siden: www.flylady.net

har nettopp begynt å "joine" dette opplegget selv, men tror det kan funke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...