Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Skulle gjort ditt og skulle gjort datt.. Får aldri vasket huset lenger en gang, ungene tar all tid synes jeg, er koselig det og da Har en på 7 mnd og ei på 2 1/2 år.. Er tidkrevende nok egentlig, men siden jeg har perm og er hjemme så synes jeg at jeg burde få tid til andre ting også. Synes ungene må få den oppmerksomheten de fortjener også. Flere som har flere barn som føler det samme?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 jeg har bare en og jeg føler det samme.. rydder og vasker myyye mindre enn før.. menmen, det får bare være..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har bare ett barn, bortsett fra deg føler jeg meg HELT enig... Heldigvis legger jenta mi seg "tidlig", så jeg har noen timer for meg selv på kvelden. Men om vi f.eks er borte en helg så tar det 3-4 dager før jeg føler at jeg kommer "ajour" igjen og kan sette meg ned for å slappe av disse kveldstimene... Phu! Lurer på hvordan det er å ha mer enn ett barn, ja!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Har bare ett barn jeg og får ikke gjort noe særlig jeg heller. Litt frustrerende fordi jeg har en mann som roter noe inni gamperævva...... Men sånn er det bare, har begynt å slå meg til ro med det nå. Selv om jeg ikke liker å ha det rotete irundt meg, så må jeg bare lukke øyene innimellom!
Sigbeth Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 sjekk ut denne siden: www.flylady.net har nettopp begynt å "joine" dette opplegget selv, men tror det kan funke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå