Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Eira, Petra, Frida, Iben, Runa eller Andrea? Vi trenger HJELP
LisaColli Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 skal si min ærlige mening siden du spør! Eira - har ikke hørt det før, men det var veldig fint og spesielt. Petra - synes det er for "gammelt" Frida - søtt, helt greit Iben - minner meg om et guttenavn Runa - litt for macho og hardt på en måte, hehe Andrea - kjempefint!! litt vanlig også.. men det er finest på lista di:)
frida76 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Likte ikke Petra før, men nå synes jeg det er litt kult Synes frida og andres er litt vanlige, selv om de er fine.. Heia petra. eller eira?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Æ like Runa best. Det e et kult "rolig" navn. Andrea og Frida e det så mange som hete no, men helt ok navn altså.. Eira e et etternavn førr mæ. Petra e kjempe kult men litt Stumperud. Rart det der kordan man forbinde forskjellige ting med navn.. Æ å samboer blir jo ikkje enige fordi vi forbind forskjellige ting med de forskjellige navnan. Uannsett blir man aldri å finne et navn alle like, så man må bare finne det man sjøl like å så venne de andre sæ t det og ongen vokse inn i det, mene no æ ;o) Men som sagt synes Runa e helt nydelig navn. Vi har lyst på det navnet sjøl, men det e allerede nåen i nær familie som hete det. Lykke til )
candymams Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Frida er jo veldig søtt, ser for meg en liten veslevoksen frøken som er kvikk og rask :-) Eira er og fint, men jeg synes det blir kanskje litt traust, ser litt for meg en streng liten frøken :-)
godiva med 3 gull Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Frida el Andrea.. og når jeg får tenkt meg om Eira også. De andre likte jeg ikke...
Kreps-77 Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Eira er både fint og spesielt:-) Frida og Andrea er begge fine navn, men ganske vanlige. Iben forbinder jeg ned guttenavn Runa og Petra liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå