ToTett i Tett Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 ikke med mme nei. kan være farlig. koker vann og heller det på flasker som jeg setter i kjøleskapet. når jeg skal lage et måltid varmer jeg vannet i micro`n FØR jeg heller oppi melkepulveret. på 30 sek. pleier vannet og bli passe lunka
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Går kjempefint å varme flasker i microen, med mme Men ikke mm, den skal varmes i vannbad. Selv gir jeg bare mme, alltid varmet i microen, men pass på at det ikke blir for varmt ! Blander mme og kokt vann først, så varmer jeg det og rister litt til
@nemone Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gjør det når jeg bruker ferdigblandet NAN. Når jeg bruker pulver varmer jeg vannet i microen og har i pulveret etterpå. Men ikke noe problem å varme flasker i microen, husk bare på å riste flasken veldig godt etterpå i og med det kan bli ujevn varme.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 nei det er ikke farlig. man trodde det før, pga stråling, men nå står det tilogmed på feks ferdigpakker med NAN at man kan varme melka i vannbad eller micro. så det er ikke farlig å varme mme i micro, men mm skal ikke i micro, da kan den skille seg eller noe..
ToTett i Tett Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 hørt at visse partikler i mme kan bli varmere enn andre og at det er meldt om brannskader pg det. men har ingen erfaring med det så det går sikkert bra i de flaste tilfeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå