Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke med mme nei. kan være farlig. koker vann og heller det på flasker som jeg setter i kjøleskapet. når jeg skal lage et måltid varmer jeg vannet i micro`n FØR jeg heller oppi melkepulveret. på 30 sek. pleier vannet og bli passe lunka

Skrevet

Går kjempefint å varme flasker i microen, med mme :) Men ikke mm, den skal varmes i vannbad.

Selv gir jeg bare mme, alltid varmet i microen, men pass på at det ikke blir for varmt !

Blander mme og kokt vann først, så varmer jeg det og rister litt til :)

Skrevet

Jeg gjør det når jeg bruker ferdigblandet NAN. Når jeg bruker pulver varmer jeg vannet i microen og har i pulveret etterpå.

Men ikke noe problem å varme flasker i microen, husk bare på å riste flasken veldig godt etterpå i og med det kan bli ujevn varme.

Skrevet

nei det er ikke farlig. man trodde det før, pga stråling, men nå står det tilogmed på feks ferdigpakker med NAN at man kan varme melka i vannbad eller micro. så det er ikke farlig å varme mme i micro, men mm skal ikke i micro, da kan den skille seg eller noe..

Skrevet

hørt at visse partikler i mme kan bli varmere enn andre og at det er meldt om brannskader pg det. men har ingen erfaring med det så det går sikkert bra i de flaste tilfeller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...