Gå til innhold

Er det flere som føler litt utstyrsjag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjøpe, kaste...........jeg er lei av å eie ting som bare blir liggende. Har bestemt meg for å være litt nøktern nå når lille snuppen kommer, ikke føle at det er utstyret som gjør meg til en god mor. Men hva trenger man egentlig??? Hva kunne dere ikke unnvære da dere fikk en liten.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å...man trenger så mye....å det er så mye smått man ikke har tenkt på. bleiebøtte....uunverlig.baby bjørn...uunverlig...for min del i allefall som hadde kolikk unge. liten saks til å klippe negler med. å..det er så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.....disse tingene hadde jeg ikke tenkt på engang!:-) Man lærer sikkert mens man går. Hva er forresten en baby bjørn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser faktisk innmari comfy ut, både får bærern og for babyen! Eneste jeg har hørt (fra min barnefysioterapeutsøster...) er at det ikke er bra å bruke den så lenge om gangen. Men et par timer nå og da er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja til å begynne med så bruker du den 1/2 time.. og så en time osv.. den var herlig å bruke når jeg skulle ut å gå tur med hunden eller bare en trimtur, slipper å dra med seg den store vogna hele tiden liksom. Og når man er på handling, suuuuupert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...