Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så vidt jeg husker så så de ikke noe særlig på jobb ol.Man må skrive under på at man har bodd sammen i minst to år,ang psykisk helse så spurte de bare om hvordan vi kom til å takle om vi ikke lyktes.For de skal ta en vurdering der,for å se om du takler det.Pga påkjenningene.

Tror det var det:)Sånn var det iallefall for oss,da.Kanskje det er anderledes andre plasser.Jeg hører til på Haukeland.

Vi fikk bare litt info av gyn om pris og metoder osv.

Ingen spm. Men utredningen var de veldig strenge på.

skulle være sikre på at vi ikke (mest sannsynlig) klarte det selv. Alle muligheter prøvd.....

Ved først utredningstime fikk vi noen spm om forholdet vårt -gift, barn sammen/med andre, seksuelle forhold osv. Det er det eneste vi fikk!

Ellers fikk vi noen spm om hvor vi jobbet osv, men det virket ikke som det hadde noen betydning. Jeg var bare student når vi startet for mange, mange år siden.

Det er en medisinsk avgjørelse om en blir godkjent. :)

Ved adopsjon er de mye strengere. Da blir en vurdert med økonomi, familiesituasjon og den generelle helsen.

hei

Vi fikk ingen spørsmål såvidt jeg kan huske, kun hvor lenge vi hadde prøvd og om hvordan vi ville føle det hvis vi ikke lyktes men ikke noen utspørring der heller.

Jeg har endometriose så det er den sannsynlige årsaken til at vi ikke har lykkes ennå, vi hadde da prøvd i to år men hadde vært sammen i nesten 8 år, og ikke brukt prevensjon på 8 år. Mulig at det telte litt vet ikke helt..........

Tror ikke de er så strenge. Lykke til!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...