Gå til innhold

Lekker fra ks såret...


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Jeg ble stiftet sammen for å forhindre infeksjon (jommen sa jeg smør...!!) Hvor den ene stiften satt er det nå et hull og jeg lekker sårveske. Dette er SKIKKELIG EKKELT!! -men ufarlig som de sier på sykehuset, klemmer ut veske og skifter og lapper meg sammen selv.

 

Noen andre som har det samme? Jeg går på antibiotika også for å hindre infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off..stakkars deg lucia.

du får virkelig gjennomgå.

 

jeg har ikke hatt keisersnitt,men har vært operet i magen for noen år siden.

ble sydd sammen som en julegris,med et stygt arr i dag..

men jeg kan huske at jeg hadde en del "åpninger"...hvor jeg var sikker på at jeg kunne se "inn"... men det rettet seg ut etter hvert.

 

 

Så det eneste jeg kan gjøre er å sende min dypeste medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de har snekret sammen ditt og mitt sår på helt forskjellig måte, Lucia. Jeg hadde baklengs-sting... dvs at knutene på stingene sitter på innsiden av arret og skal forsvinne av seg selv..

 

Høres ikke deilig ut det der med deg.. Stifter og væske fra såret.. uff.. Det skal da ikke sive ut væske? Har ikke kommet en dråpe fra mitt sår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner ikke hvordan de har sydd mitt sitt, men da jeg tok av teipen etter en uke var det verken sting eller stifter å se. nå etter 5 uker er det bare en tynn rød stripe. tydeligvis forskjell fra lege til lege hvordan de gjør det.

lykke til...håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...