Gå til innhold

bogaboo???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett denne vognen, litt nysjerrig...noen som vet om en nett dide den er på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er d ingen som vet noe om denne vognen?

Skrevet

Ja da var jeg innom og tok en titt...er vel ikke akkurat vognen for norske forhold dette her....

Skrevet

Vi skal ha den!!! Den står i stua og er kjempefin! Det har kommet nye hjul som man kan bytte de små med f. eks. på vinteren. De nye hjulene er lufthjul som er litt mindre enn de store. Det er mange som har vogna i Norge. Ta en kikk på www.nybaktmamma.com/plassen. Under Klær og Utstyrdebatten og Barnevogner finner du mange innspill. Vi føler at dette absolutt er vognen for oss.

Skrevet

Superfornøyd med vår Bugaboo! Ingen over - ingen ved siden ;-)

Skrevet

Noen som vet av en norsk nettforhandler av denne?

Skrevet

www.lilleluna.no

har hørt at hun ikke er autorisert bugaboo forhandler!

Det kan nok lønne seg å bestille på www.babytrader.de for tiden! 500,- i rabatt til alle nye kunder, og de sender bugaboo fraktfritt til Norge! Kun mva og et fortollingsgebyr på ca.200,- i tillegg!

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg, hvis jeg får det jeg skal ha... Og er bare ute etter en stelleveske, egentlig, sett de har noen med litt farge på :-)

Skrevet

Den norske kjøporsloven gjelder uansett - 2 års reklamasjon/ garanti... Har sjekket med forbrukerrådet. Pris 6999,- + ev proto for sending (ca 200,-)

Vi har tenkt å kjøpe gjennom de.....

Skrevet

Oki!! Men økonomisk sett lønner det seg med babytrader!

Lykke til i alle fall ;-)

Skrevet

Lilleluna hadde verdens dårligste nettside da.. Og siden jeg kun vil ha vesken, gidder jeg ikke tråle meg gjennom tyske sider.. Noen som vet av norske nettsider som selger bugabooveskene?

Skrevet

Er det riktig da? Er jo ikke momsgebyt på ikke-EU land, er det?????

Og tidligere har jeg sett folk nevne fortolling på 1800 nok.... Er litt forvirret nå!

Skrevet

Jeg sliter litt med regnestykkene her inne.....

Vognen koster jo ca 5300,- eks mva

Så må vi betale 25 % moms når den kommer inn i landet, og da havner vi på ca 6400,-

Det er ikke noe ekstra i toll (har akkurat snakket med tollvesenet...) for barnevogner....

Etter mine beregninger blir da differansen til prisen hos Lille Luna bare 600.... Men hvis det er rett at babytrader gir - 500 i rabatt, så snakker vi jo om en 1000- lapp...

Er det noen som nylig har kjøt vognen gjennom babytrader og kan bekrefte dette????

PLS?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...