Gå til innhold

Godt nytt år alle sammen !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare lånt meg en pc, siden telenor tuller med oppkoblingen vår.

Skulle bli koblet opp i nye huset vårt den 18 desember, men da var montøren sendt 15mi (!!) feil. Sykt!

Siden den gang har de rotet bra mye!!

Så vi får vell bare vente noen dager, eller uker til.

Jeg savner dere alle sammen! Har tenkt mye på dere, og savnet det å kunne rådføre meg hos dere.

Vi vurderer seriøst å stoppe med behandling nå.

Vet ikke om vi orker mer.

Men er redd for at den dagen vi tar avgjørelsen, og avbestiller timene vi er satt opp til -vil vi angre og måtte vente unødvendig.

Ser frem til å få opp nettet hjemme, og kunne oppdatere meg på de siste hendelsene her inne :)

Godt nytt år, og lykke til -til alle sammen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Hyggelig å høre fra deg - ønsker deg et riktig god nyttår:-)

Klem

Skrevet

Hei på deg!!

Forstår deg godt.

Vi skal til med 3 forsøk nå, og jeg har sagt til mannen at om det ikke går nå - så får vi forsone oss med at vi ikke skal ha barn sammen - og heller nyte hverandre. Men innerst inne tror jeg kanskje at vi kommer til å prøve en 4. gang om det ikke går? Vet ikke...

Men vi er på privat klinikk..

Klem og masse lykke til!

Skrevet

Ikke gi opp!!!! Jeg hadde små planer om å takke for meg nå for synes det er tøft med alle skuffelsene, men nå har jeg testet positivt igjen så det er håp... Har kun testet med hjemmetest så er ikke sikker, men er jo ett skritt i riktig retning.

Det MÅ ordne seg for oss tilslutt!!! Vi får satse på at 2007 er året for oss alle her inne.

Gudene skal vite at vi fortjener det!!!

Skrevet

Godt nytt år :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...