Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har akkurat funnet ut at jeg er gravid..førstegangs!! Har mensensmerter,og er jo så redd for å miste... hadde noen av dere mensensmerter,men har kommet hit:) Har hørt at det er veldig vanlig..men,blir litt engstelig alikevel da... jeg blør ikke eller noe sånt.. noen av dere som har noen beroligende ord til en stakkars førstegangs fra 1 tri?
yret Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Så godt som alle gravide har menssmerter i begynnelsen av graviditeten. Dette er helt normalt og ingenting å bekymre seg for med mindre de blir veldig sterke og følges av blødning. (Og til og med da kan det gå helt fint.)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Det er sånne vanlige mensensmerter,ikke sånn at jeg føler behov for å ta smertestillende eller noe..huff..nei,jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det:) Jeg bare girer meg selv opp.. takkk for svar iallefall:)
Bebbies i magen Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg hadde mye mere menssmerter når jeg ble gravid enn når jeg egentlig bare skulle hatt mens. Det var VONDT. Jeg sa til mannen min at jeg slipper på en måte menssen fordi jeg ikke blødde, men smertene da. De slapp jeg ikke På meg varte det i noen uker, også ga det seg mer og mer. Ingen fare. Prøv å ikke begymre deg så mye. Det er det beste både for den lille og for deg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Takk igjen for svar,vi er like gamle forressten:) (så på profilen din) Skal stresse ned,blir nok bedre etterhvert ja;).. dere er heldige som har kommet hit;) Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå