Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er ikke så altfor lenge til jeg skal begynne å jobbe, så kjenner jeg stresser litt med at han ikke vil ha middag( ammer mye enda og liker heller ikke mme). Han spiser grøt, det har gått greit, og litt frukt har han fått smake, men middag; NEI TAKK...! Noen med gode oppskrifter til babymat??( Har prøvd ulike glass og har laga selv). Han er foressten litt over 6 mnd.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg pleier å lage: Gulerøtter, poteter, brokkoli, blomkål også kjøtt (kylling, svinekjøtt, oksekjøtt). Koker det sammen og moser det i stavmikseren. Har en liten særing selv. Det eneste han liker av glassene er grønnsaker med kalkun fra Nestle.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 takk for tips, skal prøve det da:)
Mamman til Christiane Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Christiane vil ikke ha annet enn HIPP. Spiser ikke klumper og HIPP er klumpfri. Prøvd nestle og småfolk,men det går ikke. Spiser et helt glass med HIPP. Er 7.5mnd
ToTett i Tett Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 snuppa mi liker bare kalkun og grønnsaker fra nestle. også blander jeg litt fruktpure i middagen, da sklir det ned
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 takker for tips jenter:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 koker man kyllingkjøttet osv? eller kan man steke det? jeg har ikke peiling..hihi
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 tror jeg vill kokt det ja, lenge også slik at det blir skikkeli mørt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå