Gå til innhold

Hva ligger babyen din på i senga om natten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanligvis brukt kun laken, men det er så kaldt til legging på natta. Lurer på hva dere har under deres babyer ?

Skrevet

han ligg på lammeskinn, har gjort det siden i sommer da han ble født:)

Skrevet

lammeskinn:)

Skrevet

Min lå også bare på laken med en nattpose utenpå body og strømpebukse når han lå i senga si. Men nå samsover vi så det blir varmt nok til han uten nattposen. Når han var helt liten så lå han i baggen på vogna hele tiden med helseteppe rundt seg + dyne oppå.

Skrevet

kun laken,det er jo 18 grader innpå rommet så det er ikke noe kaldt.han har jo pysj på også.men min er snart 10 mnd. vet ikke hvor gamle deres er?

Skrevet

lammeskinn! Det puster og blir ikke klamt, kan brukes hele året.

Skrevet

Plastdekke med laken oppå. Har gått bra hittil og er god og varm. Blir veldig ofte våt om natta, så med lammeskinn hadde det blitt for mye vasking av det......

Dersom et er veldig kaldt på rommet, har jeg lagt ei varmeflaske i senga før legging (pass på så det ikke blir for varmt, da)

Skrevet

Han ligger på fronten på lammeskinnsposen i vugga. Til jul fikk han en større ullovermadrass til sprinkelsenga, så han vil fortsette med det.

Skrevet

Sauefell.... Men har laken over, siden den er så langhåra... =)

Åsså ligger han i nattpose, slik at han ik sparker av dyna :)

Skrevet

Han ligger på lammeskinn. Dvs nå ligger han oftere og oftere ved siden av lammeskinnet, og koser med det med fingrene:-) Skal sies at han er blitt 9 mnd og turner endel i senga.

Skrevet

Kun laken ;)

Skrevet

blir ikke sauskinn for varmt?har ikke turt å prøvd det,er så redd for at det skal ´´koke´´ i senga?eller..?

Skrevet

Jeg tenker litt på allergi, når det gjelder saueskinn. Er allergisk selv...

Skrevet

har et strikket ullteppe under han i babyull :) da blir det ikke kaldt å legge han ned i senga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...