Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg og mamma er bestevenner så og si. Men blir jo uansett litt frustrert av og til!! Nå så blir jeg så irritert, for hun snakker bestandig om at "vi håper det går bra denne gangen". Altså, det er svangerskapet hun mener. Om hun møter folk som spørr om hun gleder seg til å bli bestemor, så gjør hun jo det. Men hun sier bestandig at "vi håper jo selvsagt det går bra denne gangen da.." eller noe annet i den duren. Nå har det seg slik at jeg mista i uke 10 sist jeg var gravid. Nå er jeg 19 uker, og straks halvveis, og satser jo selvfølgelig på at alt går bra. Og er interessert i å gå å tenke "hvis" noe annet skal skje!! Jeg er kommet over den værste perioden, og vil ikke høre henne si det der. Hun trykker meg jo litt ned når hun sier slikt. Jeg vil kose og glede meg over magen, men blir jo litt pessimist da når hun sier slikt. *hmf* Beklager, måtte bare få det ut!! hadde nettopp en samtale med henne.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Skjønner deg godt, men husk at hun også har hatt det vondt med deg da dere mistet, og har sine engstelser, men hun kunne tatt litt hensyn til deg, og nå er du såppas langt at dette bør gå bra:) Ønsker deg lykke til med magen:)
Xenaen Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Heia! Skjønner godt at du blir frustrert! Jeg trur jo mamman din driver og beskytter seg sjøl en smule her. Tar alle forbehold, liksom, og glemmer hvem som er med førstehandsfølelsene her. Godt at du har snakka med henne om det, for det der må hun jo slutte med!!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Ja jeg vet jo hun mener bare godt med det. Men synes liksom hun kan holde det for seg selv nå. Og når hun sier det slik til folk da, så blir de jo litt satt ut, for det er jo mange som ikke visste at jeg mista sist. Så jeg får liksom litt følelsen av at hun vil at de skal synes litt synd på meg liksom, eller noe i den duren.. Synes nesten litt synd på de folkene som "gratulerer" henne da, og så får de litt dårlig samvittighet liksom;) heh.. Er vel bare en beskyttende kommende bestemor da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå