StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Gikk litt fort det forrige innlegget... Spent på å høre fra dere!!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ikke noe duste tr enda. Har ikm torsdag/fredag så det er jo enda godt.. Har litt ømme bryster, mye luft i magen (men kan skyldes store mengder julemat..hihi..) Har i de siste par dagen efått litt utflod (æsj) igjen. Håper ikke det er tr som gir et varsel om at hun kommer. Aner virkelig ikke hvordan det ligger ann.. Du da?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har også IKM torsdag/fredag. Ingen symptomer på at jeg er gravid (men har hatt mer utflod enn vanlig etter EL), så jeg tviler på at jeg er gravid - men håper i det lengste!!!! Så lenge TR uteblir er det jo håp.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 min tr har forsvunnet.. blødde litt te morraen så ikke mere..¨' har noen av dere tatt ho???
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 hahah... Hu syntes vel det for mye med alle de andre tantene som er i pensjon hos deg, at hun like godt stakk;) Du er ikke gravid da??? Tatt test?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Ikm er lørdag/søndag, ingen tegn til tr enda. Har hatt en del symptomer på graviditet, men så er de jo så like tr-symptomene:/
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jeg tok hu jeg, ettersom jeg allerede har ei her! Og så syns jeg at du var så snill som pratet så mye med meg i går, det trengte jeg, tror jeg:) Så da måtte jeg jo gjøre noe i gjengjeld:) og jeg tror det er to tr her å, for det blør MYE....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 tror muligens de tok den syden ferien denne mnd jeg,,hihihi.. tenkte jeg skulle ta en test i morra, men har ingen tester i huset,,brukt opp alle..hehe-så da blir det på fredag:) kan ikke du og teste på fredag??
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 er det du som har overtatt pensjonat virksomheten majja??? neste mnd må du sende de på ferie;)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Avtale;) Har testene klare, uansett har jeg ikke tålmodighet til å vente helt til søndag Blir spennende
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Ja jeg tenke det var koslig med litt selskap i disse grå vinter-tider! Men de var ikke så festlige egentlig:) Så neste måned vil jeg gjerne ha fri ja:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 ohhhh jepp det blir det..håpe håpe.. jeg løper veldig mye på do jeg da, og jeg har vondt i puppane, det pleier jeg ikke under tr...det går jo ann å ha en liten blødning der tr skulle vert har jeg lest:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 majja jeg har herved bestemt att dette er din siste pp;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 TUSEN HJERTELIG TAKK!!! Beste avgjørelsen som har blitt tatt på lenge;) Du får gå foran med ett godt eksempel du da, så jeg har noen å se opp mot, og spørre;) ha ha..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #15 Skrevet 3. januar 2007 hehe, ja detkan jo tenkes att jeg skal over på 1tri, og da skal alle dere være med..ellers må jeg bli her til dere kommer med:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. januar 2007 #16 Skrevet 3. januar 2007 Det er jo et godt tegn suss@ Har også hørt det:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. januar 2007 #17 Skrevet 3. januar 2007 Klart vi skal bli med deg!! Du skal jo gå dit helt alene, stakkar:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #18 Skrevet 3. januar 2007 hehe, det er sikkert bare innbillninger, men det er godt og leve i troa:):)hehe
snuppelure 74 Skrevet 3. januar 2007 #19 Skrevet 3. januar 2007 Ingen tr her heller hun skulle kommet i går og fremdeles ingen tegn på at hun skal dukke opp, har hatt en del stikkig i magen og kvalm om kvelden... HÅPE HÅPE; men har ikke helt troa da er jo bare i 1 pp
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. januar 2007 Så spennende da, suss@. Jeg tester også fredag morgen.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #21 Skrevet 3. januar 2007 jo flere jo bedere:) er det til fre du har ikm??
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #22 Skrevet 3. januar 2007 når skal du teste da?? på fre med oss andre?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 3. januar 2007 #23 Skrevet 3. januar 2007 Skal mange teste fredag? Har ikm da, men venter litt til om ikk etanta kommer nå, da. Som dere ser i eget innlegg kjennes det ut som hu kommer hele tiden, men dukker ikke opp..Rart! Suss@: Jeg hadde en del blødninger da jeg gikk gravid med sønnen min.. Kjentes ut som mensen kom, plopp, så kom den, og vips var den borte...Så, kanskje det ligner?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #24 Skrevet 3. januar 2007 ja det er haelt merkelig..nå er den helt borte.. men tappen er høy og myk+hard..så jeg vet ikke..men den er ikke helt åpen heller... håper jo da:) jooo du tar en test med oss på fre??bare for morro skyld, og for og svi av en test..hehe.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #25 Skrevet 3. januar 2007 den siste jeg spurte var snuppelure 74.fredag du og??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå