Lilah Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er dette farlig for barnet? Om man har åpning, og har sex? Det er ikke akkurat som jeg har tenkt å ha sex når fødselen virkelig er i gang, det frister lite tror jeg. Men ved forrige man hadde jeg 4 cm åpning, og ingen tegn på rier i flere dager, heller ikke rier før de 4 cm kom. (Husker ikke om vi hadde sex da.) For om det ikke er farlig, så kan det kanskje hjelpe med å sette i gang noe? Men jeg tenker at hodet ligger liksom så utsatt da.. Men man vet jo aldri OM man har fått åpning.. Så hva gjør man?
vimsa 79 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 bare kos dere, mulig det hjelper til litt også.
Netts Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Var på sykehuset og fikk akkurat den beskjeden i dag. Hadde 3 cm åpning, men ingen rier. Fikk beskjed om att sex kunne stimulere det til å komme i gang pga sæden. Men skjønner hvordan du tenker, e jo litt rart og tenke att hode til barnet ligger så utsatt til. Vær litt forsiktige bare, så e det ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå