energica Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Får ikke tak i noen steder.. Har denne gått ut plutselig? Alltid brukt denne.. mer smak, syns NAn er så anderledes :-( Spiser mye mindre når jeg har gitt henne dette de siste 4 dagene..
solastråler Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg kjøper min på coop mega, vet de har den på lidl og.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Nei det skal den da ikke ha gjort- Så den på en ultrabutikksenest i går.(alnabru) HVor i verden er du da..?Kansje noen vet om en butikk i nærheten av deg som har?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 De har den ihvertfall på Ica-en her i Oslo. Liker denne vi også.
energica Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Bor i Lillestrøm :-)) Har vært på coop obs, ica, kiwi, rema , rimi og på Meny Lett i alle disse nå siden lørdag jeg.. Gikk inn på hjemmesiden til Nycomed som selger dette, og der står ikke Collett som et produkt de fører lenger..hmm Får dra til Alnabru i morgen da, hamstre litt :-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 de har den enda overalt der jeg har vært... var på en stor megabutikk i går, og da var de kommet i ny pakkning. 500 grams eller noe, mye mindre bare... så skulle ikke tro de hadde sluttet
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jeg kjøper Collet på OBS på Triaden... Ellers har jeg ikke problemer med å få tak i den i nærbutikken i Oslo heller.... Kiwi på Rødtvet, Meny på Kalbakken, ICA på Linderud... Nei, du har nok bare vært uheldig... Utsolgt kanskje?... Lykke til :-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Kjøpte collet i Lillestrøm på rema jeg rett før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå