Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg føler jeg ammer hele tiden for tiden. Det er pupp kl 9,11,14,16,18,grøt med litt mme i tillegg ca 50 ml i 19.30 tiden, og så pupp igjen kl 22, og i 4 tiden og så har du døgnet en gang til. Det blir 7 puppe måltider + grøt og litt mme. Leser at babyer fra 4 mnd ofte har 4 måltid i døgnet, Hun er nå 4 1/2 mnd. jeg lurer på om jeg skal gi litt tillegg med mme eller et grøt måltid til, hun er frisk og rask. Begynner og bevege seg mye nå, ruller rundt og er både her og der, legge et teppe på gulvet er ikke noe poeng i snart, hun ruller ut av. Kan aktivetes nvået hennes på virke hvor sulten hun blir?
energica Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Nei, jeg tror ikke du har for lite melk, vist hun legger på seg og er i aktivitet og virker fornøyd :-) Men, du kan jo prøve å forlenge tiden mellom måltidene, slik at hun spiser mer når hun først får.. Prøv å strekke det med 1/2 time lenger de første gangene, slik at du til slutt for litt over 3 timer mellom hver pupp. Lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå