Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Skal til syden i mars og da er sønnen 10 mndr., noen som har tips om triller som man kan legge ned og er praktiske til handleturer (lette og putte i bilen). Trenger ikke være av de dyreste:) Vet jeg har lest tips vedr. dette tidligere men finner det ikke.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Leste om det på skravlesiden her om dagen- noen som skulle kjøpe Ole Brumm - Trille på Jysk. Aner ikke hvordan den er selv, men var noen som skrev at den var grei til det formålet
allergibarn Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 vi har den de selger på babybest og den er helt topp. viktig at man kan legge ryggen ganske langt ned. Eneste ulempen er at det ikke er fot-trekk på den... Men positivt at den går i skiboksen!! Og så er den rimelig. http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=281&category_id=cd770312f5325861cd76ecc96f507b27&
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 har sett på den til jysk, de har den i svart og... koster 500 kr tror jeg... den kan du få lagt ryggen helt ned på.. men hvordan den er å trille vet jeg ikke... men synes den virka helt grei til det formålet.. skal selv til syden i mars, men velger å ta med simo vogna mi....
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 carena easy:) Lett, kan legge langt ned, er litt mer enn en paraplytrille og har stooooor plass under. 799 på barnas hus og babyshop(mener jeg) og Gerd T. Martinsen. Har den og er kjempefornøyd!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Har Carena Sprint, var nedsatt fra 2000 kr til 700 kr Den tar vi med til Tenerife om noen uker
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har Maclaren, er kjempefornøyd! Kan trille den uten problem med en hånd uten at hjulene virrer alle veier... Og også legge den sammen og ta den opp med en hånd, men lille gullet er i den andre (veldig kjekt!). Har reist masse med den, både med fly og bil! Kan legge ryggen helt ned, slik at det blir god sovestilling... Hm... Tror kanskje jeg liker den vogna bedre enn jeg trodde gitt. Hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå