muslingen Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 de siste par dagene har knøttet sparket noe hinsides mye. blir nesten bekymret når han plutselig sparker omtrent hele tiden. trenger sikkert ikke bekymre meg, men er det noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Kanskje har d sammenheng med hva du har spist?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er 24+5 og kjenner stort sett liv hele tiden. Sparker godt fra seg, spesielt når jeg sitter i ro. Ifølge jordmor er det bare til å glede seg over hvert eneste spark:)
muslingen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 da satser jeg på at alt er bra:)
doble Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Tror ikke det er noe galt for det. Men de barna som er veldig aktive i magen er ofte det når de kommer ut også Har en sånn en jeg...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg merker at enkelte ting utløser mer spark: kaffe eller Cola, bilkjøring og noe musikk. Kanskje det er slik for deg også? At det er enkelte ting babyen reagerer på?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 min lille gutt har også sparket noe hunsides mye i det siste, men jeg tror kanskje det kan være fordi jeg har skåret bort en kong på rompeballen uten bedøvelse, og da hylte jeg så høyt og grein i flere timer etter på.... så tror jeg har skremt han litt stakar.. prøver å roe han litt nå da, med å synge litt å stryke på magen, men han er fortsatt ganske urolig.. huff, får så vondt av han, han skjønner jo ikke hvorfor mamma hyler sånn...
aprilbaby2007 Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Er i uke 27 og har kjent mye liv noen uker nå ja, men så mener jeg å huske at det roer seg igjen litt lengre ut i svangerskapet. Hadde ikke bekymret meg om det var liv, heller om det ikke hadde vært liv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå