Gå til innhold

Akkurat sagt i fra til sjefen...


Moonflower

Anbefalte innlegg

Da er nyheten ute, men kan ikke akkurat si at det ble stormende jubel. Både kollegaer og sjef vet at mine sjanser for å bli gravid ikke er store, så jeg ble kanskje litt skuffa over reaksjonene. Sjefen sa "Oj, jeg får vel si gratulerer til deg som privatperson......", mens en annen kollega bare ble stum. Takk for det......?

Men anyway - da har jeg i hvert fall sagt ifra tidlig så de kan se seg om etter en erstatter før jeg går ut i permisjon, så får de bare være lei seg eller hva de nå er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i sjefen og teite kolleger! Hvor langt er du på vei? Jeg tror jeg venter med uke 12 til å si det, men syns liksom jeg merker noen blikk mot magen min (og det vises ikke). Er sikkert bare paranoid. Jobber du i det private? Jeg er spent på reaksjonene her, men tror faktisk de kommer til å bli glade på mine vegne, mange småbarnsforeldre på min jobb. Sjefen er også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker nå :o) Hadde tenkt å vente til uke 12 jeg også, men jeg er kvalm og trøtt og har endret matvaner totalt, så jeg tenkte at jeg like gjerne skulle si ifra istedet for å lette det litt for min egen del også. Skal snart ha firmafest med masse alkohol, så da hadde jeg uansett hatt problemer med å finne en unnskyldning. Jobber i det private ja, liten bedrift, så det blir ganske stor forandring når jeg går ut i permisjon. Men det får de faktisk bare takle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...