Gå til innhold

æsj, dette med slimpropp er så ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tørker og tørker...kommer bare mer og mer...sorry, men blir bare så kvalm av det...tar det aldri slutt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. samme her.. den begynte å gå i går, men kommer fortsatt slim idag.. ekkelt er det!! Men et tegn på at man snart er moden! Å det er jo godt å tenke på;)

Skrevet

Da er det vel ikke proppen, men slim rett og slett. Og det produseres jo dessverre kontinuerlig. Proppen er en propp den - kan løsne og komme i flere deler, men ikke som masse rennende slim så vidt meg bekjent.

MEn er enig i at det er litt ekkelt ja. Jeg er heldigvis på sykehuset og har god tilgang på svære bind, men hver gang jeg er på do så er det dette blodblandede slimet... *grøss*.. hva med en real omgang rier og så (hold deg fast) FØDSEL?

Skrevet

Det er nok en del av proppen...proppen gikk i morres...den så jeg godt,men det kommer mer "snørr".ikke så veldig rennende akkurat...iallfall ikke utflod...dette kommer fra livmorhalsen.....men utrolig frustrerende uten rier da!!!!! men kan ikke skjønne jeg kan gå slik i mange dager...sinnsyk hærlig beskrivelse altså...he he æsj

Skrevet

jeg vil og se slimproppen snart----vil føøde..åååååh *utålmodig*

Skrevet

Hvis det er slimproppen så varer det ikke i dagesvis, så du kan trygt slappe av. Det gir seg. Men det kan være MASSE slim utenom slimproppen også sånn helt på slutten. Spesielt dersom du har sex. Sex på kvelden=MASSE slim dagen etter. Det betyr ingen ting. Er bare slimhinnene dine som blir påvirket når du blir opphisset, og de overproduserer leeenge etterpå. Er slik hos meg i hvetfall, og jeg har fått beskjed om at det er veldig vanlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...