♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 tørker og tørker...kommer bare mer og mer...sorry, men blir bare så kvalm av det...tar det aldri slutt??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hehe.. samme her.. den begynte å gå i går, men kommer fortsatt slim idag.. ekkelt er det!! Men et tegn på at man snart er moden! Å det er jo godt å tenke på
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Da er det vel ikke proppen, men slim rett og slett. Og det produseres jo dessverre kontinuerlig. Proppen er en propp den - kan løsne og komme i flere deler, men ikke som masse rennende slim så vidt meg bekjent. MEn er enig i at det er litt ekkelt ja. Jeg er heldigvis på sykehuset og har god tilgang på svære bind, men hver gang jeg er på do så er det dette blodblandede slimet... *grøss*.. hva med en real omgang rier og så (hold deg fast) FØDSEL?
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Det er nok en del av proppen...proppen gikk i morres...den så jeg godt,men det kommer mer "snørr".ikke så veldig rennende akkurat...iallfall ikke utflod...dette kommer fra livmorhalsen.....men utrolig frustrerende uten rier da!!!!! men kan ikke skjønne jeg kan gå slik i mange dager...sinnsyk hærlig beskrivelse altså...he he æsj
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 jeg vil og se slimproppen snart----vil føøde..åååååh *utålmodig*
Labbetøs Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Hvis det er slimproppen så varer det ikke i dagesvis, så du kan trygt slappe av. Det gir seg. Men det kan være MASSE slim utenom slimproppen også sånn helt på slutten. Spesielt dersom du har sex. Sex på kvelden=MASSE slim dagen etter. Det betyr ingen ting. Er bare slimhinnene dine som blir påvirket når du blir opphisset, og de overproduserer leeenge etterpå. Er slik hos meg i hvetfall, og jeg har fått beskjed om at det er veldig vanlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå