Gå til innhold

Philip snart 1 år trenger dagmamma - Jar/Frogner (Bærum/Oslo)

Anbefalte innlegg

Vi flyttet fra Oslo til Bærum i desember og står nå på start etter å ha vært på venteliste i Oslo for barnehageplass til god gutten vår.

Det ser mørkt ut med plass i en barnehage i nærmeste fremtid og vi må begge ut i jobb for fullt. I tillegg ser vi at Philip sårt trenger noen på egen alder å leke med, ikke alltid mor og far er like spennede om dagen...

Vi arbeider begge to i Oslo og håper på å kunne finne den perfekte dagmamma på veien til jobb eller i området mellom Jar og Frogner/Skøyen (forhåpentligvis i nærheten til hans hjem, kanskje han i tillegg får leke kamerater han kan vokse opp med :-)) )

Philip blir ett år 22. januar

Hilsen Mamma'n og Pappa'n til Philip

Fortsetter under...

Hei. Jeg heter Laura Scheller på 23 år,og kommer fra Ungarn.Jeg jobber som dagmamma 2år siden,har god referanse fra tidligere arbeidsgivere.Jeg bor på Hosle<østerås<. Hvis du interesert,ring meg på 99877808. Mvh.Laura

Hei Laura.

Vi takker for oppmerksomheten og muligheten - men det blir litt feil retning i morgen rushet. Vet det er å stille litt "høye" krav, men vi er desverre avhengig av å treffe en dagmamma/familiebarnehage på vei til jobb ift. reiseruten. I tillegg er det viktig for oss at Philip får noen på tilnærmet samme alder å være sammen med, slik at han får den "stimulansen" som vi "voksne" ikke helt klarer å gi.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...