Gå til innhold

Hvor mange har IKKE vært på UL enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dani75

De småkrampene du har er helt normale, det kommer av at livmoren vokser, og det er noe de fleste kjenner. Det er ikke godt nei, men helt normalt :) Da jeg var hos jordmoren sa hun at hun kunne lytte etter hjerteslagene hvis jeg ville, men at det kunne hende at vi ikke hørte noe pga at babyen kanskje ikke lå rett til. Hun hadde opplevd at mange hadde blitt helt fra seg da de ikke hørte hjertelyden, så det kan jo hende at det er derfor legen din ikke vil gjøre det.

Ta det helt med ro, alt står nok bra til med den lille. Tenk positivt, det har både du og barnet godt av.

Jeg har ikke time før 12 feb og jeg syns det er LENGE å vente, men men...

Jeg er 13+5 og har ikke hatt noe symptomer som tyder på at noe er galt.

Men jeg vil liksom vite alikevel... Så skal til legen nå 18 jan og da SKAL jeg kreve å få høre hjertelyd, sånn at jeg VET at det er liv der inne.

Leser jo om så mange som har mistet her inne så tenker jo faktisk tanken:

Hvorfor skal det gå bra med meg? Men men... Jeg tror jo innerst inne at alt er bra. Og at verdens vakreste baby kommer i midten av juli, men det er en lang ventetid...

Jeg fikk tatt en kjapp kikk da jeg var hos legen i 6 uke pga kvalme og måtte ha en sykmelding. Men har ikke etter det. Skal til legen imorgen og har et håp om å høre etter om alt står bra til. Er 12 uker på fredag og det er så lenge til den standarde UL :)

Annonse

Tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke har kjent liv enda. Har en venninne som ikke kjente liv før i uke 21 eller 22. Dette var ekstra sent, men skyldtes av morkaken lå litt høyt oppe eller noe slikt. Det var altså ikke noe å bekymre seg for, selv om det naturlig nok ikke er særlig morsomt å gå å vente. Selv har jeg ikke kjent liv før omkring uke 16 noen av gangene, og forventer ikke å gjøre det nå heller. Er i uke 12.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...