Mamma til 2 jenter..... Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 I morgen skal lille mor på snart 13 mnd begynne i bhg og det har jeg sett frem til.. Hun trenger og leke og kose seg litt med andre så nå i første omgang begynner hun på 60% plass.. Jeg går jo hjemme og venter på at nr 2 skal komme så da tok jeg 60% plass siden jeg hadde mulighet til det.. Men i natt begynte hun å bli så urolig og ynket seg hele tiden og hørte det surkla i henne og i dag er hun potte tett:( Så spørs nå om det blir no bhg på oss i morra, men det er liksom såååå typisk når man har gått og gleda seg til dagen:( Og jeg som var ute og kjøpte det siste hun trengte til bhg start i går, hehe.... Jeg får se om hun kanskje blir litt bedre i natt hvis ikke blir vi hjemme...
Aubergine Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ja, er det ikke typisk! Lillegutt hadde sin første innkjøringsdag i bhg. idag, nå har han plutselig 39.1 i feber og jeg har akkurat ringt og gitt beskjed om at vi må utsette resten av innkjøringa til neste uke. Og han som ellers pleier å være frisk som en fisk. Og det var så stas i bhg....
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Uff heldigvis har vi ikke feber her ennå, men det kommer vell.. Tenkte jeg skulle ringe i morgen tidelig for jeg håper så inderlig at hun skal bli bedre!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå