Gå til innhold

Begynt i permisjon-- Hva bedriver dere tiden med``?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ryddet vekk julen i dag. El rydder eg, støvsuger, vasker, sover, går på tur, lager middag, syr, vasker klær, ja det meste egentlig. Skulle ønske samboeren kunne gjøre litt mer, føler liksom at leil. aldrig blir ren og ryddig nok til småen kommer (term om 13 dager) Håper han blir med i morgen for å kjøpe vogn. Litt sytete i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, ikke kjøpt von ennå? håper dere ikke skal ha ei med bestillingstid da... ikke såå mange som er i butikken, liksom.. hade blitt skikkelig stressa jeg da... Men det er nå meg :-)

Skrevet

Er student....så jeg har nå 4 dager igjen på skolen før jeg gir meg.....Geeeder meg, for skulle jo egentli begynt i permisjon i går hvis jeg hadde jobbet!!!!

Skrevet

Ikke noe problem med å få tida til å gå. med tre unger i barneskolealder, hus og hjem, fritidsaktiviteter som ungene skal på osv. osv. Kunne tenkt meg at døgnet hadde hatt flere timer, rekker ikke alt jeg vil/ burde ... Så er man liksom høygravid også, burde kunne tatt seg tid til å hvile mer... Enda mer hektisk blir det med en liten en, men det blir moro det ! Slipper å gå med magen og være i dårlig form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...