laffe*høygravid* Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Var på fjellet nyttårshelgen, og sto en del stille ute i kulda. Ikke sånn fryktelig kaldt, men nok til at det ikke var så behagelig å stå lenge stille. Men værst var det når brystvortene plutselig begynte å svi/verke! Gikk over når jeg kom meg inn i varmen igjen. Det var skikkelig vondt og ubehagelig. Har det sammenheng med graviditeten? Eller ble det bare for kaldt på meg tro? Noen som har opplevd noe av det samme?
varg veum Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 ohhhh yeah.... hadde det masse når jeg ammet forrige, men denne gangen begynte det å komme når jeg bare var noen uker på vei.. Normalt men syyyykt vondt...skrev ett innlegg hin dagen skal prøve finne det og dytte det opp
Cam_gutt_4_6 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Vet ikke om det er noe problem før du ammer, men hvis du blir kald på brystene når du har melk, så kan du få brystbetennelse, og det er veldig smertefullt og kan ødelegge ammingen. -Jeg kjøpte noen gode ull-ammeinnlegg på apoteket og på nøstebarn (tror jeg..), og de hold meg god og varm! Anbefales på kalde og mindre varme dager!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/7608529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå