mayaya Skrevet 5. januar 2007 #26 Skrevet 5. januar 2007 De er ikke så mange lenger nå (har jo sittet hjemme ei uke og bare bimmet... Men legen sa at når de først var kommet, måtte jeg regne med at de bare kom til å vare fremover.. Sykemeldingen går ut den 19, og da er det bare 5 uker igjen til permisjonen, så den blir nok videreført... Av styrke er de varierende, men de gjør det særdeles ubehagelig å stå oppreist iallefall! Og om man ikke passer på de, så kan de jo gå over i rier, så jeg tar det nå heelt med ro og kjeder vettet av meg i stedet ;-) Annet aber med det, er jo at jeg bare sitter på rumpa og vokser i mellomtiden, da... :-(
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 5. januar 2007 Håper det ikke blir verre for min del. det som er vemmelig er at de kommer når jeg legger meg over på ryggen eller at jeg sitter sånn at det er noe som strammer inn i magen. Er det sånn for deg at de gjør at du ikke helt klarer å rette deg opp?? Magen min er super rar.... kulen er skikkelig langt nede, men det presser helt opp i ribbeina alikevel. ser ut som en hengende fotball.... plassert skikkelig mellom hoftekammene. Ta det med ro ja!!! du føler deg ikke som en maratonløper liksom??? hehe. Må nok bare sitte å ta imot både voksende mage og rumpe!.., hvis de kommer nå når du er stillesittende så forsvinner de sikkert så fort du begynner å bevege på kroppen igjen! LOV Å HÅPE!
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #28 Skrevet 5. januar 2007 Rette meg opp?? hehehe, I wish! Derfor det ble umulig å være på jobb, jeg stod jo hele dagen, og kundene måtte tro jeg var snål når jeg plutselig fkk pukkelrygg og måtte lene meg mot noe for å stå støtt :-) Jeg tror maraton er i lengste laget akkurat i dag, men en liten sprintetappe kanskje??
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #29 Skrevet 5. januar 2007 sprinetappe.... nei, skeptisk, ikke det heller. Jeg lot bjørgen ta den idag, litt giddaløs kjenner jeg. he he. Hva jobber du med da?? pukkelrygg,,, er ikke det søtt da?)
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #30 Skrevet 5. januar 2007 IKEA. Verdens mest fantastiske møbelbutikk! hihi, har vært litt helfrelst på det der siden... leeenge før jeg begynte der :-) Pukkelrygg er sikkert fint om du er ringeren av Notre Dame, men... nope.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #31 Skrevet 5. januar 2007 ikea er jaggu lur butikk! jeg bor i halden, er rimelig langt dit, men må liksom reise å handle der alikevel! hopen skapene mine er jeg bare så fantastisk glad i! plass til massssssseeeee!!!!!!! gubben ikke fullt så begeistret når han må montere, men hva bryr vel jeg meg med det... hehehe.
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #32 Skrevet 5. januar 2007 Her i huset har vi hatt en deal på at om jeg shopper, så må jeg bygge..!! Men så kom kynnerne, og mannen min ble nødt til å montere en veggseksjon.... Det tok et par uker... hahahehehihihoho
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #33 Skrevet 5. januar 2007 Forresten.... alle som slang seg med her er blitt unnasluntrere! de har sviktet oss!!! stakkars oss. kanskje de er klare for fødsel alikevel.... kanskje de har forlatt "meg, ikke meg" tilstand!!!
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #34 Skrevet 5. januar 2007 ooohh, men det er jo så lenge igjen!! er litt glad egentlig, for at jeg ikke føler meg klar enda, for det ville blitt leenge å vente!!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #35 Skrevet 5. januar 2007 et svangerskap består kun av venting.... det er jeg fast bestemt på!!! sikker på at vi er propp fulle av ventehormoner! Forskerne har bare ikke oppdaget de ennå!!!
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #36 Skrevet 5. januar 2007 hoho.. vente på positiv test vente på å kunne si det til hele verden vente på å høre fosterlyd vente på de magiske 12 ukene vente på 2 trimester vente på ul vente på 3 trimester vente på termin osv det du mener? *urk*
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #37 Skrevet 5. januar 2007 JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! tror jeg er iferd med å bli GAL.
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #38 Skrevet 5. januar 2007 thi hi hi hi hi hi som ei kvige som skal kalve, får kugalskap?
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #39 Skrevet 5. januar 2007 Ja, nemmelig. eller skikkelig skrullete huggærne høner. nå skal jeg hente guttungen i barnehagen.... prekæs utover kvelden vel!!!!!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #41 Skrevet 5. januar 2007 hey. superman is back!!!! eh, kanskje litt feil, men jupp, er tilbake i sofaen, på nett, og helt klart klar for å bimme litt:) hehe. har mayaya fått hentet mayayagubben?? vi venter spent!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #42 Skrevet 5. januar 2007 jeg dytter litt jeg, vil ikke helt forsvinne ut av lista
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #43 Skrevet 5. januar 2007 joa, fikk henta han og shoppet og spist middag med venner og er nå hjemme igjen.. Puh! Hva har du drevet med da?
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #44 Skrevet 5. januar 2007 Hm hørtes kjent ut. jeg har faktisk laget mat til en forandring, ski og staver jeg er lei kokkelering og oppvask.... spist til den store gullmedaljen, fått med hotell cæsar, og tittet innom her i ny og ne. men svært lite aktivitet egentlig. nå ligger gubben på sofaen og ser på engelsk krim, mens jeg egentlig venter utålmodig på å se en film vi har i samlinga....
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #45 Skrevet 5. januar 2007 aha.. jeg har bestemt at jeg (les vi) skal køye snart jeg, for foreldrene mine og noen venner av dem kommer innom en tur i morgen.. og jeg har foreløpig en ambisjon om at jeg skal bake boller til dem.. thihi, vi får nå se på det da..
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #46 Skrevet 5. januar 2007 Ja, det er jo skikkelig vondt med nybakte boller! fysjameg:))) nei det liker vi jo ikke... hehehe. sitter faktisk å fantaserer om is akkurat nå... føler veien til fryseboksen snart blir skikkelig kort.
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #47 Skrevet 5. januar 2007 hihi, stua krymper, altså?? jeg sitter snart med haka nedpå brystet og øynene luka jeg, en tur på shopping + middag er jammen nok for en stakkars gravid... ;-)
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #48 Skrevet 5. januar 2007 stua krymper voldsomt akkurat nå... Også er det like før jeg hiver pcdritten her i veggen!!!!!! den er så sinnsykt treg. har laptop, og den er ikke av den raskeste typen. oppå dette har jeg ikke vanlig isdn eller adsl, men et nettkort fra netcom til pcn....... og her jeg bor er det så forbanna dårlig dekning at jeg tror jeg spyr!!!! tar jo opptil 2 og 3 minutter før jeg får opp innleggene, og noen ganger... ganske ofte, så kobler den rett og slett seg bare av nett. og denne sykdommen har den tydeligvis akkurat nå. gud jeg er lei. forøvrig så sitter jeg med vondter........ har hatt mellom 20 og 30 kynnere ikveld, og et voldsomt nedepress. og oppå dette en urolig unge etter hver kynner selvfølgelig. ubehagelig!!!
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #49 Skrevet 5. januar 2007 neimen, det er jo ikke bra!! jeg har gledet meg med lite kynnere i dag (jeg har jo ikke gjort noe heller da..), men så er det du som har fått dem i stedet.. ja, et sted måtte de jo være.... ungen derimot, er helt bananas der inne i kveld, han tar baklengs salto med snurr tror jeg.. Puhh! men men men jeg håper du blir bedre i morgen da, så får vi snakkes! her skal det nemlig legges nå :-) jippi!!! natta!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #50 Skrevet 5. januar 2007 Hm ja, ganske typisk. Fint at du har hatt en rimelig grei dag da!!! Skjønner at folk blir lei hvis de går sånn her i flere uker.... bananas, er det flere som er i kveld ja. hakket inntil plagsomt. men men, bedre i morgen, har vært litt uggen idag generelt så. Du får natte, og sove godt! PREKÆS. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå