Xzux Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er snart i uke 26 så jeg tenkte jeg skulle begynne og fylle ut den søknaden. Men skjønner jo ingenting.. Det står en rute øverst der man krysser av for at det er engangsstøtte man søker om. Ja greit, men skal jeg fylle ut hvor jeg har jobba og hvor mye?! Går på skole heltid. Men har har hatt en fast jobbe helg i månen + litt ekstra. Ikke nokk til og få fødselspenger... Skal jeg bare hoppe over det når det er engangstøtte jeg søker om? Eller skal jeg skrive på det jeg har jobba og så skal de vurdere om jeg får fødselspenger eller engangsstøtte? Syns det er så tiltak og reise på trygdekontoret for og spørre om dette, så håper det er noen som kan veit her:)
goldielocks Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 hei hei , ser at ingen har svart deg ennå.... jeg kommer også til å måtte søke om engangsstøtte, pga av at jeg har vært sykemld lenge og går på rehab. nå. jeg er bare 19 uker på vei men fikk kjema da jeg var på trygdekontoret sist. det jeg ville har gjort var å tatt en tlf til din trygdekontor, og bet om å snakke med noen som har med det skjema å gjøre, de kan sikkert svarer deg på tlf, så slipper du turen ned ditt? det kommer jeg til å gjøre hvis det er noe jeg lurer på. det er vel viktig at det er fylt ut riktig ellers kommer det sikkert i retur! lykke til da )
Milimi Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 du hopper over .det gjorde i hvertfall eg. så lenge det er engangstønad du søker om, har ikke det noe å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå