Gå til innhold

Undersøkelse av eggledere (samme som på slitere)

Anbefalte innlegg

Neste gang jeg får TR skal jeg inn for å undersøke om egglederne er åpne.. Gruer meg litt.

Noen som har lyst til å fortelle meg litt om det?

Noe jeg burde forberede meg på?

Er det vondt?

Tar det lang tid?

Hvordan føles det etterpå?

Får man svar med en gang?

Håper på svar:)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal gjøre det hos gynekologen min på Majorstua...

Samtidig skal vi få svar på alle blodprøvene vi har tatt, og prøvene av svømmerne tl mannen min. Spennende...

Annonse

Koster 1200 hos hun jeg går til. Syns det er ganske dyrt. Det er ikke privatklinikk på den måten, har fått henvisning dit fra fastlegen.

Vet du hva det koster på Riksn? Jeg jobber der, så det hadde vært fantastisk å få gjort det der. Det tror jeg jeg skal spørre om...

Vi kan jo grue oss sammen. Forresten så tror jeg ikke det er så mye å grue seg til. Min erfaring er at de aller fleste gruer seg til det dom er nytt og ukjent, men er lettet i etterkant. Det er jo veldig få ting vi skal gjennom som er smertefullt! Og er det noe som er ubehagelig, så takler vi nok det uansett!

ok,det er den ja.

har ikke tatt det,men har hørt at det eneste du kjenner

er at den væsken er kald.

den får du vel når du tar lap også?gyn snakket om det.

har dere kommet langt i utredningen?

Har tatt blodprøver to ganger, mannens sperm er testet, ikke fått svar enda. Tok innvendig UL som var ok.

Utrolig spent på hva som skjer neste, og mannen er skjelven med tanke på spermresultatet:) Stakkar... Manndommen og alt...

Annonse

Hei igjen.

Jeg tror det koster 400 eller noe. gyn sa hvertfall at det var MYE billigere, men muligens litt ventetid. jeg ville sjekket det ut var jeg deg. det du gjør er at du ringer 1. mensdag, og da får du time i løpet av de neste 14 dagene hvis det er ledig. telefonnummeret til røntgen er 23 07 25 04/05/06, men det vet du kanskje :)

jeg skal ta lap bare for å sjekke,men da fikser de hvis det er

noe galt i samme slengen.

tror de forskjellige gyn går fram på ulike måter.

hun jeg går til har ikke nevnt noe om røntgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...