pikabuu Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Veksle på og la han sove ute i vogn og inne på sofaen. (har sitt eget lille hjørne) Når han sover ute så sover han max en time. å da må vi jobbe mye for d (ofte ut og vugge) Han kan plutselig bynne og hylskrike, virke som han fortsattsover men får ikke roa han ned. må ta han opp tilslutt. Mens inne sover han av og til en time og av og til to tima. dette i 11-12tia på dagen. Så får æ han ikke til og sove mere. han blir jo supertrøtt på ettermidagen, grinat og sur. har prøvd alt. Byssa og vugga ol. kansje han tar sæ en halvtimes dupp i 4-5tia. Vi legg han for natta i halv 8-åtte tia. og da sover han kjæmpegodt. (bortsett fra di siste nettern da han har vokna ofte, og da roe han sæ ikke før han får mat) Han plages mye med tenner for tia. klør nåkka voldsomt. Tygg på alt han finn. Kan kansje det være årsaken til at han vokne så fort på dagtid. ser jo på han at han ikke e ferdig hvilt når han vokne, men får ikke roa han ned. Håpe det ikke blei så altfor rotate forklart =p
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Tenner er veldig tidlig. Vår hadde en periode rundt 3-4mnd hvor vi måtte kjøre bil for at han skulle sove. Hvis jeg sliter nå så legger jeg meg i vår seng sammen med han. Ammer liggende med lyset av.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har også slitt mye med soving på dagtid, så jeg også har ammet han i senga vår, da sovner han lettere.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Før kunne han ligge 4 timer ute i vogna, men ikke de siste 2 ukene. Kun 1/2-1 time, så vugge og masse styr! I dag tok jeg han opp og prøvde legge han atme meg i sengen som vi gjør på natt, det ville han heller ikke. Så la jeg han i sin egen seng, som han egentlig aldri har vært rolig i, da tok det 2 min så sov han. Sov da 1 time. Så var han våken 1 time til 14, da la jeg han ut i vognen og der sover han ennå :-) Så nå er jeg spent :-) Kanskje han driver endre rutiner? For Lukas blir også veldig fort sur ig lei når han er lenge våken. Maks 2 timer eller så blir han vanskelig resten av dagen! Ble rotete det her :-)
Herkules Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 O. er 5 mndr og har klødd i gommene en mnd så det kan nok irritere en god stund før det kommer tenner - så jo det kan være en sammenheng selv om ikke tenna kommer nå Vanskligere nå å få han til å sove av seg selv også
pikabuu Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 Heia:) Å takk til alle som tok sæ tid for å svare =o) Han va fortsatt kjempetrøtt da han vokna etter 1 times søvn ute i vogna i dag. hylskreik, og enda når æ tok han opp så tok det lang tid før han roa sæ ned... dakar gutten min... men så blei han plutselig smøre blid, lekte på puzlematta si. å vips dær lå han og sov hehe. riktignåkk bare en halvtime, men han fikk nu stilt litt sove behov da:) Æ ligg åsså i senga og amme han på natta. går kjempefint d. nettern har stort sett ikke problema med. e di hær dagduppan som e litt vansklig. Kan kansje være han trur at han går glipp at masse:p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå