Gå til innhold

Blodgjennomstrømning


Fabelaktiv

Anbefalte innlegg

Hei

Vet ikke om jeg klarer å forklare...

Er det noen andre som føler blodet i kroppen sin mye sterkere (tidlig i graviditeten (7 uker))

Det kommer og går - jeg føler at jeg har for mye blod i kroppen ofte, men ikke hele tiden. Spesielt i hodet, hendene og føttene

Fint om noen kan berolige meg litt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi øke blodmengeden vår kraftig i løpet av svangerskapet, slik at det ikke er farlig å blø litt under fødselen og tiden etterpå.

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Men jeg blør ikke, jeg bare føler at jeg har ubehagelig mye blod i kroppen... at det presser i hodet og armer og ben.. Men ikke hele tiden.

Som sagt; vanskelig å forklare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at du har til tider et litt høyt blodtrykk. Men det er aldri lett å forklare ting man føler, og de sies at alt er normal i et svangerskap nesten i alle fall.

 

Hvis det vedvarer og er ubehagelig kan du ta kontakt med legen, komme inn på en kontroll.

 

Lykke til vider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha

Jeg hadde tenkt til å ta kontakt lege el.lignende i dag, men håpet noen hadde opplevd det samme og vært hos lege el.lignende.

Bekymrer meg ikke så fælt altså, men hadde svangerskapforgiftning sist (bare på slutten) og måtte ta keisersnitt en mnd før tiden. Det jeg følte da er ikke det jeg føler nå så jeg trur og håper at dette ikke har noe med svangerskapsforgiftning å gjøre.

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...