Gå til innhold

Bugaboo fra Babytrader

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg ønsker å kjøpe bugaboo cameleon, men den er jo svinedyr på butikkene her i norge. jeg har nå sjekka den på babytrader (nettet) og den blir faktisk et par tusen kroner billigere på denne måten - inkludert moms. har sjekka med tollvesenet og det er ingen toll på barnevogner, kun moms.

har noen av dere kjøpt denne vogna på nettet? har dere i så fall også kjøpt ekstrautstyret som vinterhjul, parasoll, stellebag etc.? er det verdt pengene? er litt skeptisk til netthandel, hva med service på vogna, garantier, reparasjoner etc?

og til syvende og sist: er det en bra vogn? vil gjerne høre både gode & dårlige erfaringer før jeg investerer halv månedslønn i barnevogn... :-)

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den, ville bare si at den er kul! :-)

Sånn ellers liker jeg å handle ting i butikk når de blir så dyre, pga service.. Men noen ganger trenger man det jo ikke... Men jeg har brent meg litt på det før, vanskelig å få service på ting når man må forholde seg via e-post. Spesielt hvis det er i utlandet kanskje, sjekk hva slags forbrukerlov de orholder seg til i netthandel i det landet du bestiller fra, iallefall. Lykke til! :-)

Skrevet

sjekk nybaktmamma.com, hele bugaboo-fanklubben er der;)

Skrevet

Jeg har kjøpt cameleon fra babytrader. Gikk som en drøm det! betalte 6800 inkl alt (moms og tollgebyr). Blir billigere nå, babytrader har 50 euro i rabatt til nye kunder.

Ta en titt inne på barnevogndebatten på nybaktmamma.com. Maaange som har importert bugaboo og ellers har masse erfaring med vognen.

Er forresten superfornøyd med vår vogn. Kjøpte vinterhjul nettopp, og da blir den som en "vanlig" forehjuling (dog mye mindre og nettere).

Skrevet

vanlig firehjuling altså... ;)

Skrevet

Ville bare si at jeg ikke anbefaler deg å kjøpe stellebaggen som hører til, den er veldig bred og klumpete!! Men vogna er super!

Skrevet

Flott! Takk skal dere ha. Skal sjekke ut forbrukerlover etc., men det spørs om det ikke går mot netthandel...jeg syntes det er greit å spare 2000 kroner, og vogna virker helt genial!

:-)

Skrevet

Du har samme garanti, 2 år er det vel, men garantien går rett til forhandler (altså bugaboo). Har hørt om folk som har fått feil hjul etc, og bugaboo i nederland har visstnok vært helt supre når det gjelder service og sending av nye deler etc.

Skrevet

Når det gjelder vognpose er det mange som velger en annen enn den originale, fodi den visstnok er litt tynn på vinterstid. Mange andre poser som passer til, bla de fra odenwälder.

Eller har de jo masse ekstrautsyr, som man strengt tatt ikke trenger... Men en parasoll til sommeren, en breeze kalesje (til sommeren) og et nytt trekk står på min ønskeliste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...