Gå til innhold

Større pupper??!?!??


Andie82*tobarnsmor*

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg er bare 6+4 nå og puppene mine har vokst noe helt enormt allerede! Er det normalt? Alle bhene mine er jo for små nå.....hvor mye vokser de?

Er mitt første sv skap, og jeg er sikkert overbekymret, men det skjer så mye rart med kroppen min nå at jeg blir snart sprø......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det her også - først ømhet og deretter vokste de til ukjente dimensjoner. Dt varte riktignok bare i 3-4 uker. Nå er jeg 11+ 6 og puppene er tilbake til det normale.

Alle disse stadige forandringene man skal gjennom... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er ikke et dumt spørsmål, jeg satt undrende for noen uker siden og lurte på om det var mulig at puppene vokste så mye på en uke/to. Har gått opp to bh str til nå, er 9 uker på vei.

 

Kjøp deg noen gode bh, slik at du ikke blir plaget med stiv nakke og hodepine. Det er en god invistering serlig hvis puppene er øme i tillegg.

 

Lykke til videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere.. Hoppet inn og tittet litt fra 3.trimester.. Puppene vokste ikke på meg før rundt uke 35.. er ikke alle som merker noe særlig forandring..Men uansett blir de nok meloner når melka kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 7+4 og har gått opp en bh-str. allerede. En venninde av meg rådet å kjøpe gode bh'r og bruke penger på det, hun gjorde ikke det og har fått strekk-merker på puppene....dette også fordi hun ikke brukte bh hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...