solstråla78 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er endel plaget med mageknip og luftsmerter. Føler dette kommer fra fordøyelsen,og at det ikke bare er kynnere (vanskelig å skille, kommer litt om hverandre).. Jeg er i dag 36 fullgåtte uker med mitt første barn, så er klar over at det begynner å bli trangt i livmora/magen min.. Jeg synes bare det er så utrolig ubehagelig å ha så vondt/ ubehag i magen..Må ofte på do og ha avføring flere ganger daglig, og det kommer ganske mye avføring hver gang, så er i hvertfall ikke forstoppet. Heller tvert i mot..Noen andre som har det slik?
nutri Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ja, jeg hadde også ofte dobesøk flere ganger daglig rundt den tiden. Spiste ikke mer, heller mindre enn før, men likevel var det stadig fullt tydeligvis. Kan jo være tarmene er litt skvist så de rommer ikke så mye av gangen, og dermed må tømmes oftere. Vanlig for meg var før graviditet var avføring 2-3 ganger i uken. Avtatt litt nå. Luftplager hadde jeg mest i starten av svangerskapet, men nå i uke 39 er det kommet tilbake, heldigvis uten så mye knip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå