Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 hun styrer noe så enormt!!!!!!!! Er 8 mnd og er helt turbo på gulvet for tiden......har IKKE tid til å sitte i ro ett eneste sekund.....virrer rundt på gulvet fra den ene leken til den andre...fra det ene stikkontaktstøpselet til det andre.......helt crazy...hun er jo helt svett....og det er jammen meg jeg også, og bare av å se på!!!! Er deres 8 mndinger slik? Lurer på om hun er litt vel overaktiv....
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Min er også helt turbo. Har ikke ro i rompa et sekund. Går nesten ikke an å bære ham for han er så nysjerrig og vrir og vender på seg i alle retninger i armene mine. Mating når storesøster er i rommet er nesten helt umulig, for han vil leke med henne. Har ikke vett til å hvile seg. Blir kjempesliten og deiser i gulvet med et brak både titt og ofte (reiser seg opp på to).
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Ja, akkurat slik er det her også....må tviholde henne i armene mine...vrir seg ALLE veier....også så sterk som hun er...., selv om hun er pitteliten:...
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 he,he må le når jeg leser dette for det er akkurat som å lese om dattera mi som akkurat har blitt 9 mnd:) tror nok det er helt normalt. hun krabber rundt i stor fart og sjekker ut det meste, alt skal inn i munnen( til mammas store fortvillelse), går rund bordet og drar i alt som er der. men dattera liker og sitte på armen når vi tar "oppdagelsesturer". syns det er moro og se på hvordan de utforsker den minste lille ting=) kos dere:)
Mathoka Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jepp...lillegutt er også sånn...det "nye" er å krabbe rundt i sirkler i stor fart, kikke opp på mamma og le =) og krabbe rundt i sirkel igjen...har også begynt å gå langs sofaen, og skal selvfølgelig reise seg opp etter alt som er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå