Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hvor gammel var deres baby når dere tok de ut på trilletur første gang? Har så lyst å ta henne med en tur ut, men vet ikke om jeg tør. Hun er for tidlig født (hadde termin 10 januar), fødte 15 desember. Hun bærer ingen preg av det. Hvor mange grader må det være ute, og hvor mye skal en pakke de inn i tillegg til å ha de i lammeskinnspose?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har bare sommerbarn så vi var ute fra første dag etter vi kom hjem fra sykehuset.Venninnen min fødte nå og hun har body,strømpebukse og tynn dress i lammeskinnsposen.Og lue og votter selvfølgelig;-)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 vi har gått ut med tulla allerede. hun er bare 9 dager. bare pass på å dekke godt til hodet. i oslo er det relativt varmt. de sa på sykehuset at man kan gå ut hvis det er under 10 minus.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 vi gikk ut etter 1 eller 2 dager. ventet fordi jeg var litt sliten etter fødsel og ammestart. men de sier at man kan gå ut med en gang om det ikke er så veldig kaldt. alt varmere enn 10 minus er visst ok. vi gikk jo ut da han var ny i september og da hadde vi den posen han ligger i og et lag klær (tror jeg). det var ikke kaldt her da, mellom 10 og 15 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå