Gå til innhold

Oi,oi bare to dager igjen her på dette trimester jo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns tiden har gått unna ja!! Rart og tenke på at jeg er inni det siste trimesteret. Men herregud jeg gleder meg nå til å få nurkene mine..Flere her som flytter over til 3.trimester kansje denne uka ?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg flytter over til 3.trimester på søndag som kommer. Da er jeg 28 +1. Stemmer det at jeg skal over da?

Skrevet

Ja, det gjør vist det.. hihi..

Synes 2 trimester har vært fryktelig langt jeg. Skal bli godt å komme et steg videre på en måte. Har lyst at det skal nærme seg slutten nå. Utolmodig jeg. Alle sier at det går så fort, bare jeg som ikke gjør det?

Skrevet

Jepp, jeg flytter over på mandag, tror jeg, er 28+1 da.

Skrevet

Tja, trur da det..Kan jo sikkert stikke over da vi er akkurat 28 også... Det skal jeg hvertfall ;)

Masse lykke til da....

Skrevet

Jeg flytter over til 3. trimester på lørdag, er 28 + 1 da. Synes dette trimesteret har vart i en evighet.

Skrevet

Hei Krølli!

Har du termin den 01. april da?!

Skrevet

jeg har iallfall termin 2 april ;)

Skrevet

nei..skal du dra alt??jaja..jeg kommer jo om 8 uker..hehe..=)

Skrevet

Svusjer videre til 3.trimester på søndag, jeg! Har begynt på nedtelling nå etter nyttår. Syns første halvdel av 2. trimester gikk saaakte, men nå går det unna!

Syns også det er litt oi,oi;-)

Skrevet

Hmm, blir ikke klok her inne jeg, når er man 28+0?? Her man endten 27+6 så står neste som 28 + 1, blir ikke klok.. Om man skal gå over 28 + 1 skal vel jeg i utgangspunktet gå over på fredag, har termin 31. mars...

Skrevet

Så heldig du er så kos å komme seg over dette trimesteret:-) kommer etter om 3.uker... jippi... lykke masse til videre;-)

Skrevet

Jeg skal flytte over nå jeg... tror jeg, obs ikke tenkt på det. Er i uke 28, ok ses på oppløps sida he he

Skrevet

skal hoppe over på mandag jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...