Gå til innhold

Venter nr 3 - STOOR MAGE.. flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI!

Jeg venter nr 3 og har termin 25 april. Magen min er STOOR.

Tok en stund før jeg fikk mage, men nå er den ENORM. Er ikke to år siden jeg fødte andremann men alikevel...

Blir så lei av å høre..å så stor en mage du har. Lenge igjen?? Termin rett rundt hjørnet eller??

Er det flere som har stor mage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr. 2, har termin 4. april, og min mage er også stor i forhold til med nr. 1.

Har lagt inn bilde under Juni80 på "Våre album" hvis du vil se, la inn bilde av magen på mandag.

Har allerede lagt på meg like mange kg. som i hele svangerskapet med datteren min... uff..

Skrevet

jaaaaaaa jeg har stor mage, venter nr2 28april...

og absolutt alle komenterer magen min..termin like rundt hjørnet?, å sååååå stor du er da... åhh venter dere tvillinger eller???

blir så sliten av disse komentarene, er jo 4mnd igjen jo........

men jeg er diger da, men kun magen, jordmoren komenterte det også, å målene ligger langt over det normale!!!

har begynt å slite med å sitte framoverbøyd, dårlig pust spes om natten, sure oppstøt, halsbrand+++

alle snakker om at de kjenner de herlige sparka så godt i uke24-25, men det gjør ikke jeg..har begynt å kjenne at hun der inne har lite plass, disse herlige sparkene på utsiden av magen så/kjente vi godt i uke 19-20 ... jaja!!!!!!!!!

tror jeg føder tidligere jeg, kan ikke fatte at jeg skal gå slik i 4mnd til å kanskje bli enda større:)

Skrevet

Jeg. Er 18 uker på vei i dag og fikk mage alt i uke 9. Fikk spørsmål for noen dager siden om hvor langt jeg var på vei og før jeg rakk å svare la vedkommende til "Ja det må jo være minst 5-6 mnd så stor mage som du har fått!" Når jeg opplyste om at jeg var i uke 18 kom det "Oi, da MÅ det jo vøre tvillinger!" Nei, det er det ikke. Men, jeg synes det er kos med stor mage og at andre kommenterer den jeg da. Var stor med de to andre oså, så jeg er vandt med det :-)

Skrevet

Jepps! Helt enorm. Legen min sendte meg på tidlig UL pga dette, men ho jordmora der bare lo og sa det var veldig vanlig på de som venter nr. 3. På de to forrige var det akkurat begynt å synes på denne tida - er 18+4 nå - mens denne gang har jeg brukt mammabukser siden lenge siden (herregud kor fort man glemmer, husker ikke i det hele tatt!!)

Skrevet

Jeg venter nr 3 og har og stor mage. Er kun i uke 18 men det ser ut som jeg er 5 måneder på vei. Har allerede begynt å bruke mammaklær som jeg fyller bra ut. Bra å høre at det er flere som er store. Jeg husker at jeg i mitt første svangerskap ikke hadde mage i det hele tatt i uke 18.

Det positive er jo at det vises at jeg er gravid så slipper jeg fortelle det.

Skrevet

Jeg venter også nr 3 og har termin 28.april. Tre år siden forrige fødsel..magen er ok, syntes den var stor helt til jeg var på kontroll i går, da viser det seg at jeg ligger litt under den røde streken på skjema. Er visst ikke så kjempestor likevel da. Trodde jeg kom til å sprenge skjema jeg, men neida:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...