Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Når rullet din fra rygg til mage og fra mage til rygg? Min jente ruller ingen veier, er 5,5 mnd. Og venninnen min sin jente er 4 mnd og ruller kun fra mage til rygg...men trodde de begynte andre veien
Mamma til tre :o) Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 det er nok litt individuelt. Min første rullet fra mage til rygg først. Nr 2 omvendt.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jenta mi er 4 mnd og begynte å rulle bevisst over fra rygg til mage når hun var ca 3,5 mnd gammel. Mener å ha lest et sted at det er mest vanlig at de ruller fra mage til rygg først. Hun ruller gjerne bortover i flere omganger, så man kan jo si at hun har begynt å rulle fra mage til rygg også. Også vil hun gjerne reise seg opp, så hun tar noen skikkelige sit-ups noen ganger.
ScaryMama Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Babyen min på 8 uker ruller fra mage til rygg flere ganger om dagen, men han har ikke vist noen tegn på at han kommer til å klare rygg til mage i den nærmeste fremtid
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Min rullet fra rygg til mage på lillejulaften:o) på badegulvet til mamma, nå ruller hun hele tiden også på stellebordet!!! var altså litt over 6 mnd. Hun rullet (eller tippet) fra mage til rygg når hun var en 2-3 mnd. Nå ruller hun også fra mage til rygg. Ser stor forskjell nå, var vel mer tilfeldig at hun rullet før, nå er alt mer bevist. Alle barn er veldig forskjellig ja, har en venninne som babyen kryper og reiser jeg opp til bordet, er bare 7,5 mnd...
LivetErEnLek Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Det mest vanlig er at de ruller fra rygg til mage først, men alle er ikke like :-) Snuppa mi begynte å rulle fra rygg til mage da hun var 2 mnd og 3 uker. Så fort jeg la hun på ryggen, var det rundt på magen og så gikk det 1 minutt så var sirenen i gang fordi hun ikke kom seg tilbake. Da hun ble 3 mnd og 2 uker fant hun ut hvordan man kom seg tilbake, og glad var jeg for det.... Tror alt mellom 2 mnd og 7 mnd er innen normalen for når de begynner.
mai mammaen til to Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 min begynte rett før hun var 4 mnd..da rsnudde hun seg fra mag til rygg.... hun hatet å ligge på magen så var nok derfor..dagen etter 4 mnd dagen rullet hun begge veier..og etter noen dager igjen rullet hun fflere etter hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå