arny Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har nettopp fått min Spirit S3 med hardbag fra Tyskland. Problemet er at jeg ikke klarer å sette på hardbagen. Sportsvogndelen går helt greit. Skal det følge med en adapter,eller er det noe jeg ikke har forstått??? På hardbagen er det blanke bøyler som går på utsiden av bagen mens på sportsvogndelen er det svart bøyler som går på innsiden av bagen. Slik det ser ut nå virker det som om hardbagen er for bred for understellet. Noen som kan hjelpe???
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Du har bestilt DUO bag istedet for vario bag! Eller du har fått en DUO bag med feil på.
Babysjefen Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Er redd du har fått bagen som hører til prestige vognen. Der bygger metallet utover, mens på spirit bygger det innover.....
arny Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Takk skal du ha!! Har studert brosjyrer og er kommet frem til det samme. Skikkelig irriterende...... Får håpe Pingpong er kjappe til å sende meg en ny bag. Bestilte den 30/9 og fikk vognen først i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå