Gå til innhold

Dere med strek fra navlen og opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva venter dere? Jm sa at det var en guttestrek...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har strek,og venter gutt om 7 dager:)

Skrevet

Oi, er det det den streken betyr.. Har en sånn en, men ante ikke at det kunne bety det. Jaja, det bekrefter jo bare alle mine mistanker om at det er en gutt der inne..

Skrevet

Jeg hadde veldig tydelig strek i forrige svangerskap og fikk gutt. Venter gutt denne gangen også, men har ingen strek...

Skrevet

Jeg har og en strek der.. og jeg venter jente... i følge ul... kanskje jeg får en overaskelse da :-)

Skrevet

jeg har ingen strek og venter gutt

Skrevet

Jeg har heller ingen strek, og venter gutt om 10 dager

Skrevet

Har strek fra navlen og opp og venter gutt. Med jenta hadde jeg strek bare opp til navlen

Skrevet

Jeg har også strek og venter gutt om 17dager..

Skrevet

Da kan det jo se litt ut som at det faktisk er en guttestrek... Har veldig guttefølelse, og pulsen har gått ned fra 150 (fram til uke 34) til 135 etter uke 36.

Skrevet

Jeg venter jente, og har ingen strek noen steder...

Skrevet

Jeg har strek fra symfysen til navlen, og fra navlen og opp og jeg venter jente...

Skrevet

Jeg har har hatt strek helt opp begge gangene, og fikk gutt første gang og venter igjen gutt. Mor min hadde helt lik strek og har født 2 jenter :)

Skrevet

Har en svak strek fra navelen og opp. Venter jente.

Skrevet

Har streken, og 2xUL sier gutt 18 januar ;)...

Skrevet

har strek både over og under navlen jeg og venter jente ifølge ul :=)

Skrevet

Jeg har strek både over og under navlen. Vet ikke hva jeg venter. Hadde dette i mitt tredje svangerskap også fikk da gutt. Hadde ingen strek i de 2 første og fikk da jenter. Spennende å se om dette stemmer.

Skrevet

jeg venter jente og har heller ingen strek på magen

ja, veldig spennende....

Skrevet

Ifølge ul venter vi jente. og eg har strek både under og over. hmm..... dette blir spennende.

Skrevet

har strek hele veien...vet ikke kjønn,men fikk gutt sist og hadde samme streken da! har ikke hørt om dette har betydning for kjønnet på babyen!...spennt på å se hva vi får denne gang:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...