Gå til innhold

privat ul i drammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en klinikk i drammen el omegn hvor de utfører ul? Har så lyst til å se den lille spira mi:) Noen som kan anbefale et sted??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en privat klnikk i Drammen, har vært der til noen undersøkelser en gang. Prøv der.. Gynekolog Klinikken AS Albumsgate 11 3016 Drammen. Tlf 32808490.. Håper det er noe for deg:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på det samme som deg.

 

Men jeg fikk beskjed av fastlegen min i drammen at det ikke er noen grunn til å ta ul hvis det ikke er noe galt. Han anbefalte faktisk å ikke gjøre det pga forskjellige meninger om ultralyd så tidlig. Jeg var kun 8 uker på vei da. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Gynekologklinikken i dag. er 8 uker på vei. Fikk både utvendig og innvendig ultralyd. En time koster kr 700,-

 

Velig OK...men spiren er ikke store klumpen og det var bare så vidt jeg så antydning av noe som er hjertet som slo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,er bare 4+3,akkurat funnet det ut, men tenkte jeg ville ha en ul mellom uke 8-12..ingen spesiell grunn til dette,har bare lyst til å se om alt er bra osv..førstegangs:)

 

Men da skal jeg ringe ned til Gyn.klinikken og høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler også Gynekologklinikken i Drammen! Gikk der i mitt forrige svangerskap, og vil gjøre det nå også. Jordmoren der er kjempehyggelig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...