Gå til innhold

8 mnd og trett etter 2 timer med våkentid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra morgen til hun legger seg....? Synes det er litt kort tid å være våken...noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poden min må også sove etter 2 timer, og han sover 14 timer på natt også. Han er ellers frisk og rask, utvikler seg bra og er veeldig aktiv da han først er våken da :) Tror det er sunt med babyer som sover mye. Jeg bekymrer meg ikke. Storesøster på 2 1/2 år var også sånn da hun var liten.

Skrevet

Jepp, sånn er min gutt også. Noen dager må han ha 3 blunder, andre dager holder det med to.

Skrevet

Hun er VELDIG aktiv når hun er våken ja, så tror det er godt for både mor og barn at det bare varer 2 t i gangen ;)

Må ha 3 lurer ja, starter dagen 7...sover som regel 11 t på natt.

HI

Skrevet

Sånn er det her også... Det går som regel alltid to timer før han blir trøtt... Så som regel blir det 3 blunder i løpet av dagen.

Skrevet

3 lurer her også, men prøver å øke våkentiden mellom lurene spesielt før legging på kvelden. Ser ut som om han sover mere på natta da. Har sovet halvannen time lenger på morgenen når han har sovet bare 2 lurer på dagen nemlig :o)

Skrevet

Jenta mi blir også trøtt etter 2 timer. Men er sjeldent lett å legge henne for det :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...