Gå til innhold

Hvor lenge bruker man bagdelen på vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Emmaljunga duovogn. Bagen er forholdsvis stor,og snuppa er 4 mnd og ca 62 cm lang.

Skrevet

Vi har også den vognen og bruker bagen enda, hun er 5,5 mnd

Skrevet

Bruker man egentlig ikke sportsdelen før barnet kan sitte selv, ca 7-8 mnd da eller?

Skrevet

Snuppa mi er snart 8 mnd og vi bruker bagen ennå med lammeskinnspose oppi.Syns det er så lunt og godt for henne i bagen,så håper vi får brukt den til det begynner å bli varmere i været.

Skrevet

Til storebror brukte vi bagdelen til han var 7 mnd. Da begynte han og sette seg opp selv og ville ikke lenger ligge i vogna når han var våken ute på tur.

Skrevet

Tassen er 6,5 mnd, og nå har vi tatt ut bagen, men har en fotbeskytter som luner veldig(teutonia). Han var for stor og tung for bagen.

Skrevet

Vi bruker bagdelen ennå og mini er 7 mnd (han sover som regel på trilletur). Har akkurat begynt å støtte opp med en pute av og til hvis mini er våken og vil se litt mer

Skrevet

Bytta idag og min er snart 6mnd. Bytta for at jeg skal ut å fly snart og det er enklest. Vogna kan legges helt ned for det, voksiposen har heller ikke plass i bagen og det er dumt nå som det er kaldt. Har brukt den der nå da, men det blir trangt i bredden...

Skrevet

Har tenkt å bruke den til knerten ikke får plass oppi den lenger. Dessverre er ikke det lenge til, for han er en lang liten kar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...