Gå til innhold

kul att se allas nick igen! + form*TRÅD*


linneagudmundson

Anbefalte innlegg

 

Gott nytt år! och vilka fina namn alla barn har fått:)

 

Hur är formen på alla desembermammor och deras bebisar?

 

Jag hade en "fin" födsel men skulle hellre föda tre gånger till idag än att ha så ont som jag fick på barsel, bröstbetennelse, blev kvar där i en vecka:(:::: :::

Noomi Amanda vägde 3000g och var 46 cm. Vi mätte henne igår och då var hon nästan 50 cm. kan det stämma att hon vuxit 4 cm på fyra veckor???

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg :) godt nytt år :)

 

formen her er bra, sliter litt m ammingen og med hard mage hos lillegutt.... men det går seg vel til ?;) jeg hadde også en lett fødsel, men den var lang da.....

brystbetennelse ja... huff, jeg ble lagt inn på sykehuset men antibiotika intravenøst når jakob var ni dager.... måtte ligge i to døgn... ikke noe gøy nei....

 

for et nydelig navn dere har valgt til jenta forreseten :-)

målte dere henne selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tack! jakob är också väldigt fint!

ja vi mätte henne själva, men flera gånger. det kanske blev fel ändå? men hon ser mycke längre ut da. hur länge tog födseln?

mina rier började vid midnatt men jag var inte säker på om det verkligen var rikitga rier. åkte till bb dagen efter vid lunch och var då 4 cm öppen, och sen föddes hon 7 på kvällen. det blir ju... hjälp, 18 timmar! räknar man så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan man regner antall timer på fødsel, jeg regner fra jeg ble lagt inn på sykehuset med jevne rier.

 

Formen min er sånn passe. Har fått feber og blitt skikkelig forkjøla etter jeg kom hjem. I tillegg til vonde brystvorter og probleme med ks såret. Men alikevel, jeg har jo verdens beste jente hos meg! :-)

 

Fødselen orker jeg ikke tenke på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år damer :o)

 

Fødselen gikk bra, klarte meg uten smertestillende, noe jeg hadde håpet jeg skulle.. Er litt redd for nåler.. Yogaen hjalp meg å holde igjen på siste press rie, så jeg slapp rifting. Snuppa har det bra, men jeg har litt lite melk så hun får flaske også. Men hun virker fornøyd med det og ungen min må jo ha mat :o) så jeg pumper meg og drikker ammete så vi får håpe det tar seg opp litt.

 

 

Formen er bra nå, men har litt mangel på søvn ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...