tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hun styrer fælt med hendene for tiden. Putter de i munnen og smatter og ler. Og er ikke handa/sutten/puppen i munnen, ja da er tunga laaaangt ut - konstant. Morsomme lille tulla
Gretep Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 hehe, min har også handa konstant i munnen, når ikke puppen er der da det har blitt litt mindre nå som ei tann har kommet frem. kanskje di får ei lita tann snart?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Snuppen her er også veldig flink til å putte HELE hånden inn i munnen. Han stikker den så langt inn at han av og til lager sånn breknings lyd... Hehe, jeg sier han har bulimi! Off, kanskje litt stygg, men..Synest det er morsomt jeg da!;)hehe
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Sånn er min også ;o) Helst begge knyttnevene inn i munnen samtidig! Han slever en masse også så jeg lurer litt på om det er tenner på gang, men det er kanskje litt tidlig. Han er 3 mnd
Gretep Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 min var nesten 4 mnd når første tanna kom, så det kan godt være at han får tenner snart
♥maxen min♥ Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Min også, hendene hans bor i munnen hans, det har de gjort i snart 4 mnd, lurer fælt på når disse små bissene hans skal komme for han klør så!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2007 Hehe. Ja hun har en klump nede på venstre side i gommene, så er nok ei tann som er på vei Har vært litt sutrete i det siste, men idag er hun i storform igjen.. deilig!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Lillegutt her på 8 uker har også hele handa i munnen.. Hehe.. Han bruker sutt,men spytter den ofte ut for å heller ha handa i munn.. Hehe.. Og sikler masse, så er kanskje tann på vei ja. Jeg fikk min første tann når jeg var 3 mnd så..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Og helst begge to + sutta :-) Han putter den in og ut selv nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå