Gå til innhold

Hele handa i munnen :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun styrer fælt med hendene for tiden. Putter de i munnen og smatter og ler. Og er ikke handa/sutten/puppen i munnen, ja da er tunga laaaangt ut - konstant. Morsomme lille tulla :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, min har også handa konstant i munnen, når ikke puppen er der da :) det har blitt litt mindre nå som ei tann har kommet frem. kanskje di får ei lita tann snart?

Skrevet

Snuppen her er også veldig flink til å putte HELE hånden inn i munnen. Han stikker den så langt inn at han av og til lager sånn breknings lyd... Hehe, jeg sier han har bulimi!;) Off, kanskje litt stygg, men..Synest det er morsomt jeg da!;)hehe

Skrevet

Sånn er min også ;o) Helst begge knyttnevene inn i munnen samtidig!

Han slever en masse også så jeg lurer litt på om det er tenner på gang, men det er kanskje litt tidlig. Han er 3 mnd

Skrevet

min var nesten 4 mnd når første tanna kom, så det kan godt være at han får tenner snart ;)

Skrevet

Min også, hendene hans bor i munnen hans, det har de gjort i snart 4 mnd, lurer fælt på når disse små bissene hans skal komme for han klør så!!

Skrevet

Hehe. Ja hun har en klump nede på venstre side i gommene, så er nok ei tann som er på vei :) Har vært litt sutrete i det siste, men idag er hun i storform igjen.. deilig!

Skrevet

Lillegutt her på 8 uker har også hele handa i munnen.. Hehe.. Han bruker sutt,men spytter den ofte ut for å heller ha handa i munn.. Hehe.. Og sikler masse, så er kanskje tann på vei ja. Jeg fikk min første tann når jeg var 3 mnd så..

Skrevet

Og helst begge to + sutta :-) Han putter den in og ut selv nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...