@nemone Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Heisann, Jeg har vært litt småhysterisk med dette med å koke vann før jeg gir til snuppa, men har tenkt å slutte med det nå. Vi bor på Nedre Romerike og har kommunalt vann. Andre som bor på samme sted som ikke koker vannet?
♥Tiny Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Litt slapp med koking av vann her... Bor i Rælingen og vannet tror jeg er ganske bra.. Ikke blitt dårlig ihvertfall...
@nemone Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 flott, da kutter jeg ut også, har føltes litt teit å koke vannet i og med hun spiser på ALT mulig og det har gått bra. Takk for svar!
firemerkersmør Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Poenget er at bakterier kan vokse i vannet. Får i seg mer der enn ved å tygge på leker som har vært på gulvet. Skal mye til for å bli syk av bakterier når det er så små mengder, men hvis det er bakterier i vannet er det ofte mer. Tassen er 7 mnd, og jeg koker fortsatt vannet. Har tenkt å fortsette med det en stund. Skal være veldig obs på mat og avføring, ellers er det ikke så farlig hva de "putter i munnen"
vi blir 4 :o) Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 spurte hs om dette, og hun sa man trygt kan bruke vannet her uten å koke det, iallefall vi som bor i fetsund )
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 spurte hs om dette. de statlige anbefalingene var at man kokte vann fram til oppstart av fast føde!! etter det trnger man ikke det i norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå